sprzedaż na żywo na facebooku, live sprzedażowe ubrań, ubrania na facebooku jak sprzedawać Uroda i Zdrowie - serwis nie tylko dla kobiet!

Transmisje sprzedażowe na Facebooku – ubrania

10 czerwca 2022, dodał: Dagmara
Artykuł zewnętrzny

W dobie pandemii, przedsiębiorcy musieli szukać innowacyjnych rozwiązań, aby utrzymać firmę. Jednym z nich było dotarcie do klientów drogą internetową. Tak również postąpiły wszelkie butiki i sklepy z ubraniami. Powstały transmisje sprzedażowe na żywo, prowadzone poprzez portal Facebook. Poznajcie najlepszych!

O co w tym chodzi?

Zacznę od przybliżenia Wam tematu sprzedażowych transmisji. Live – czyli na żywo, polega na prezentowaniu przez sprzedawcę, produktów przed kamerą. Jeżeli kupujący jest zainteresowany danym ubraniem wystarczy, że zostawi komentarz lub wyśle wiadomość prywatną. Najczęściej prezentuje się ubrania, buty czy dodatki. Spotkania zazwyczaj prowadzą kobiety, choć coraz częściej pojawiają się wyjątki np. małżeństwa, znajomi, koledzy i koleżanki. Wiele transmisji wychodzi na przeciw idei zero waste proponując odzież z  drugiej ręki w przystępnej cenie, często markową lub od projektantów dając im tym samym drugie życie.

Live można porównać do wyprzedaży garażowej, a co najlepsze – nie musicie posiadać własnego sklepu. Już wcześniej można było natrafić na influencerki, które prowadziły sprzedaż rzeczy z szafy. Wiele klientek ceni sobie taką formę zakupów, ponieważ nie muszą wychodzić z domu, przemierzać całej galerii w poszukiwaniu idealnego ubioru oraz posiadać konta czy wypełniać formularzy. Bardzo często butiki oferują konkurencyjne ceny oraz oryginalne towary. Cały proces transmisji sprzedażowych jest bardzo prosty i wygodny. Z kolei sprzedawcy mogą w łatwy sposób nawiązać bezpośredni kontakt. Wystarczy szybkie odpowiadanie na komentarze. Dzięki traktowaniu klienta jak partnera, zyskują wyróżnienie na rynku.

Jak się wyróżnić?

Wraz z rosnącą popularnością transmisji, przybyła również i konkurencja. Jak więc zdobyć więcej klientów, jak się wyróżnić i nie odpaść z rynku? Przede wszystkim kluczowe są relacje. Osoby z dużą charyzmą i przyjaznym usposobieniem z pewnością zyskają sympatię. Dodatkowo warto zadbać o poszerzanie zasięgów i komentarze. Proponować bony czy nagrody za udostępnianie. Świetnie sprawdza się również ubieranie produktu w emocjonującą historię i emocje. Dobrze sprawdzają się również live tematyczne np. torebki z Włoch. Dzięki temu można trafić łatwiej do docelowej grupy odbiorców. Warto również prezentować ubrania na sobie, aby klientki mogły zobaczyć jak dany produkt się układa i wygląda na żywo. Taka forma dużo bardziej przyciąga uwagę i oko, niż sweter bez wyrazu na wieszaku.

Przygotowanie

Chcielibyście spróbować swoich sił w live? Zobaczcie jak się do tego przygotować:

  • odpowiedni sprzęt, to podstawa – nie musicie inwestować w profesjonalny sprzęt, ale z pewnością przyda Wam się dobrej klasy kamera w telefonie lub tablecie,  statyw z regulowaną wysokością. Można zakupić podstawowy zestaw fotograficzny czyli zestaw lamp studyjnych np. na aukcjach internetowych lub sklepach online. Zapewni Wam to lepszej jakości obraz i dźwięk.
  • warunki – na próbę nagrajcie pomieszczenie. Zobaczcie jak prezentuje się tło (najlepiej jasne i bez zbędnych grafik z logiem firmy w odbiciu lustrzanym) ,,,, czy nie ma bałaganu, jak wygląda kwestia oświetlenia, czy w kadrze nie łapią się niechciane rzeczy. Koniecznie na czas transmisji wyłączcie dzwonki, budziki i wszelkie powiadomienia.
  • przygotowanie – wszystkie rzeczy, które macie zamiar prezentować powinny znajdować się pod ręką oraz posiadać ceny. Nie ma nic gorszego niż zakłopotanie sprzedawcy, jąkanie się, marnowanie czasu na szukanie czy wprowadzanie w błąd. Warto poprosić drugą osobę o pomoc w czytaniu komentarzy, zapisywaniu sprzedanych rzeczy, czy dla towarzystwa.
  • regulamin – uwzględnijcie w nim sposób składania zamówień, zasady  wysyłki, czas na płatności, zasady zwrotów, reklamacji, czas realizacji, dane przedsiębiorstwa.

Polecane

Oto najbardziej popularne i polecane przez nas transmisje sprzedażowe na Facebooku. Jakimi kryteriami się kierowaliśmy: przede wszystkim  naturalnością i szczerością w prowadzeniu transmisji,  różnorodnością oferty, jakością filmów, ilością odtworzeń, sposobem dotarcia do klienta i atrakcyjnością ceny:

Gadki i szmatki – sklepik odzieżowy

gadki szmadki

Vanessa Butik

Splendor Room

By Kaziki

Needmoreclothes – modne ubrania

Queen D by Dagmara

Transmisje Outlet Zebra

Schaffa outlet

 



Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz