Słodki sposób na wiosenne orzeźwienie – czekolada!

8 maja 2017, dodał: Małgorzata Kopeć
Artykuł zewnętrzny

 

Jeśli jesteś fanem Frappuccino a czekolada to smak, który nigdy Ci się nie nudzi, po prostu nie możesz tego przegapić! Java Chip Frappuccino to mocno czekoladowy sezonowy napój, który wprawi Cię w wyśmienity nastrój i pozwoli poczuć wiosenne orzeźwienie. Spróbuj koniecznie propozycji, która specjalnie dla miłośników czekolady, już teraz wraca do oferty Starbucks!

Wyobraź sobie espresso zmieszane z mlekiem i syropem o smaku mokki, a do tego kawałki czekolady, lód oraz górę puszystej bitej śmietany. Brzmi jak marzenie? To nie sen, to jawa! Konkretnie – Java Chip Frappuccino, jeden z ulubionych smaków klientów Starbucks.

Java Chip Frappuccino to zdecydowanie propozycja dla miłośników czekolady i mrożonych napojów – mówi Kacper Wilk, Coffee Master Starbucks. – Dokładnie zblendowane składniki serwowane w mocno orzeźwiającej, dzięki kostkom lodu, wersji to jeden z najpopularniejszych wyborów gości. Szczególnie podczas coraz cieplejszych, wiosennych dni – dodaje.

Nie przegap okazji i spróbuj już dziś, jak smakuje czekoladowe orzeźwienie z Java Chip Frappuccino!

 

 

Informacja o Starbucks

Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl a także na profil Starbucks na portalu Facebook.

Informacja o AmRest

AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz dwóch chińskich konceptów: Blue Frog i KABB. Obecnie Spółka zarządza ponad 1000 restauracji w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 13 krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, na Węgrzech, w Bułgarii, Rumunii,  Serbii, Chorwacji, Rosji, Hiszpanii, Francji, Niemczech i Chinach