Nawet 90% zainteresowanych byciem fit porzuca te 3 formy kontaktu!

24 czerwca 2015, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Przeżywamy boom na bycie fit. To fakt. Co raz więcej osób regularnie ćwiczy i zwraca uwagę na zdrową dietę. Powstaje co raz więcej firm tworzących programy treningowe, crossfit należy już do main streamu, a firmy cateringowe oferują co raz więcej programów dietetycznych. Szum fit jest wszechobecny. Jak się w tym wszystkim wypromować? Jak powiedzieć użytkownikowi że to właśnie moja dieta, mój program treningowy lub ja i moje umiejętności pomogą wspiąć się na wyżyny sprawności? Opowiemy Wam poniżej.

fota

W tej branży najważniejsze są zapisy. Im więcej zdobędziemy kontaktów, tym większej ilości osób możemy zaproponować nasze usługi. Bycie fit nie jest dobrem ogólnie pożądanym. Twój przyszły klient musi dorosnąć do tego żeby zadbać o siebie. Dlatego w momencie kiedy na Ciebie trafi możesz rozmawiać z nim o konkretach. Ale jak szybko i konkretnie powiedzieć co oferujemy? Kluczem jest miejsce docelowe reklamy.

Cześć, mam coś dla Ciebie

Każda reklama powinna prowadzić użytkownika w kontrolowany sposób – Twój przyszły klient, aby się nim stał musi odbyć swoistą podróż, podczas której wzbudzimy jego zainteresowanie, wytłumaczymy mu nasz produkt i pokażemy jak zmieni jego życie. Łatwe? Jasne że tak :)

Bardzo częstą praktyką działań online jest przekierowanie ruchu na telefon, e-mail lub stronę główną.  Co to oznacza w praktyce? Znaczy tyle, że wkrótce po opublikowaniu reklamy np. na naszym fanpage’u nie jesteśmy w stanie efektywnie korzystać z telefonu bo co chwilę ktoś dzwoni, nasza skrzynka mailowa wkrótce zaczyna przypominać naszą skrzynkę ze spamem i toniemy w oceanie korespondencji, a użytkownicy trafiający na stronę główną…no właśnie, z nimi w sumie nawet nie wiemy co się dzieje. Dlaczego tak jest? Dobra reklama to połowa sukcesu. Ogarnięcie kontaktów które się zdobędzie jest równie ważne.

Ogarnij swoje kontakty

Powiedzmy, że 500 osób zainteresowało się naszą ofertą widząc naszą reklamę. Potrzebujemy teraz w skuteczny sposób każdej z nich wytłumaczyć na czym dokładnie polega oferta, jakie są warunki i gdzie należy przelać pieniądze. Tłumaczenie tego każdej z tych osób przez telefon lub na mailu może być czasochłonne. Jak to zrobić sprytniej? Przekieruj ich na landing page.

Landing Page działa nawet 3x lepiej

Landing page to specjalna strona internetowa. Wyświetla się tak samo jak zwykła strona po wpisaniu odpowiedniego adresu URL. Jest tylko dużo prostsza. I ma 1 cel. Zdobyć dla Ciebie kontakt od osoby która ją właśnie ogląda. Co więcej, jest w tym super skuteczna.

Landing page (zwany również stroną docelową) powinien być zaprojektowany w taki sposób aby użytkownik wiedział czego od niego oczekujemy, tzn. musi być prosty, z jasno podkreślonymi kluczowymi elementami i bez zbędnych efektów . Normalnie do stworzenia takiej strony potrzebny jest grafik, programista, specjalista ux i serwer na którym postawimy taką stronę. Sporo pracy i pieniędzy. Czy da się to zrobić szybciej i taniej? Oczywiście że tak.  My wykorzystaliśmy LandingHero.com – w filmie poniżej możecie zobaczyć jak chłopaki w kilka minut stawiają przykładową stronę do zwiększania ilości zapisów na catering dietetyczny. Są też szablony na trening personalny, diety i inne zagadnienia związane z byciem fit. Sprawdźcie sami:

 

Artykuł powstał we współpracy z Landing Hero