„Modern Romance. Miłość w czasach Internetu” – nowość!

Avatar photo
16 czerwca 2016,
dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

„Modern Romance. Miłość w czasach Internetu” autorstwa Aziza Ansariego, jednego z najbardziej znanych amerykańskich komików stand-upowych. Premiera 8.06

1az

Autor stara się znaleźć odpowiedź na pytanie: „Czy technologia i nieograniczone możliwości wyboru partnera rzeczywiście ułatwiają nam znalezienie drugiej połówki?”. Jest to więc książka o randkowaniu w erze smartfonów i portali społecznościowych – napisana z wielkim poczuciem humoru – ale jest w niej coś więcej.

Została oparta na ogromnym projekcie badawczym przygotowanym przez Ansariego i profesora socjologii z Uniwersytetu Nowojorskiego Erika Klinenberga – setkach wywiadów i badań fokusowych przeprowadzonych na całym świecie, od Tokio przez Paryż aż do Buenos Aires, sondażach internetowych, tysiącach prawdziwych SMS-ów i e-maili wysyłanych przez kochanków, partnerów i miłosnych desperatów w różnym wieku, będących w związkach oraz singli, a także na opracowaniach naukowych sporządzonych przez wybitnych badaczy.

Książka jest na liście bestsellerów „New York Timesa”.






FORUM - bieżące dyskusje

jaki nastrój macie dziś...?
Oj, ból głowy potrafi uprzykrzyć dzień. Coś o tym wiem, niestety.
Black Friday
Fakt, można trafić świetne okazje przy likwidacji. Jak tam dziewczyny, skorzystałyście na tegorocznym Black Friday?
Wędkowanie
To rzeczywiście może być trudne, choć podobno ta "cisza" natury ma relaksujące działanie.
Pochwalcie się ostatnimi zakupami :…
Brzmi jak coś milutkiego i ciepłego. Jaki kolorek tego zestawu?

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.