Akcja charytatywna McCormick i Kamis na 125-lecie powstania firmy

6 lutego 2014, dodał: HK_Strategies
Artykuł zewnętrzny

file1391700209

Światowa akcja charytatywna polega na gromadzeniu za pośrednictwem Internetu i portali społecznościowych opowieści związanych ze smakiem. Akcja ma na celu zebranie 1,25 miliona dolarów dla potrzebujących. Za każdą udostępnioną opowieść firma przekaże 1 dolara.

McCormick & Company, Incorporated, światowy lider dodatków kulinarnych wraz z marką Kamis rozpoczęły całoroczne obchody 125-lecia istnienia firmy. Z okazji jubileuszu została ogłoszona w Polsce premiera globalnej akcji charytatywnej, realizowanej pod hasłem „SMAK, KTÓRY ŁĄCZY”. Jej celem jest zjednoczenie ludzi na całym świecie poprzez zebranie 1,25 miliona historii na temat wyjątkowej roli jedzenia i smaku w naszym życiu.

Smak zbliża ludzi z różnych kontynentów i kręgów kulturowych” – stwierdził Malcolm Swift, Prezydent McCormick (EMEA). „Dla większości osób firma McCormick i jej marki to nieodłączna część półki z przyprawami w domach, jednak innowacyjność i przewaga rynkowa firmy w obrębie dodatków kulinarnych daleko wykraczają poza gamę przypraw. Miliony ludzi na całym świecie na co dzień cieszą się smakami potraw doprawionych produktami firmy McCormick”.

McCormick to firma, która rozpoczęła działalność jako producent przypraw z siedzibą w Baltimore, a obecnie jest światowym liderem w zakresie dodatków smakowych o rocznych obrotach sprzedaży przekraczających 4 miliardy dolarów. McCormick współpracuje z wieloma producentami żywności nad kierunkiem rozwoju branży kulinarnej.

Od 2011 roku Kamis jest wiodącą marką McCormick w Polsce. Marka Kamis powstała w 1991 roku. Już na samym początku zyskała uznanie klientów i osiągnęła pozycję lidera na rynku przypraw i musztard. Dziś, jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek przypraw w Polsce, kojarzoną z wysoką jakością i unikalnym smakiem. Kamis przypisuje temu zmysłowi kluczową rolę w swojej działalności, zgodnie z mottem marki: „Kamis – życie ze smakiem”.

Z okazji jubileuszu McCormick oraz Kamis zachęcają ludzi ze wszystkich stron świata, aby podzielili się swoimi opowieściami o roli smaku i wsparli tych, którzy są w potrzebie. Za każdą opowieść udostępnioną na stronie akcji bądź na oficjalnych profilach marek na portalach społecznościowych firmy przekażą jednego dolara, z kwoty 1,25 miliona dolarów, na rzecz międzynarodowej organizacji charytatywnej United Way. W Polsce Kamis będzie wspierał partnera United Way – Banki Żywności, które zajmują się zbieraniem żywności dla potrzebujących.

W ramach tej całorocznej inicjatywy Kamis i McCormick będą zbierać oraz udostępniać historie ludzi ze świata kulinariów pochodzących ze wszystkich stron świata, w których obecna jest firma McCormick. Firma chce zwiększać świadomość i edukować ludzi na temat nowych trendów kulinarnych, które są połączeniem smaków i kuchni z różnych kręgów kulturowych.

Firma McCormick wraz z Kamis chcą poznać nasze opowieści wokół smaku i dzięki nim oraz naszemu zaangażowaniu pomóc potrzebującym. Wystarczy opublikować na portalu Facebook na profilu marki Kamis post związany ze smakiem”- powiedziała Magdalena Bartoszewicz, PR Manager Kamis.

Dodatkowo Kamis i McCormick wydają również specjalną, jubileuszową edycję raportu Trendy w Smakach, który prezentuje smaki, aromaty i potrawy, które w najbliższych miesiącach i latach będą królowały w menu ludzi na całym świecie. Tegoroczna edycja raportu Trendy w Smakach na 2014 rok zawiera opis pięciu globalnych trendów kulinarnych, którymi są: Obsesja chili, Masala na nowo, Kompaktowość w kuchni, Meksykańska ofensywa oraz Brazylia wchodzi do gry.

McCormick & Company, Incorporated

McCormick & Company, Incorporated to globalny lider branży przypraw z rocznym obrotem w wysokości 4 mld USD. Firma do dziś kontynuuje tradycję, prowadząc działalność związaną z produkcją i dystrybucją przypraw, mieszanek ziołowych, dodatków smakowych i innych produktów dla branży spożywczej – sklepów detalicznych, producentów żywności i przedsiębiorstw gastronomicznych – w ponad 110 krajach. Od dnia założenia przedsiębiorstwa w 1889 roku w Baltimore w stanie Maryland przez Willoughbiego M. McCormicka firma wykazuje silne przywiązanie do idei szacunku dla lokalnej społeczności i ochrony przyrody. Wcielane przez lata wartości etycznego działania, pracy zespołowej, wydajności, innowacyjności oraz troski o pracowników stały się fundamentem silnej globalnej pozycji i pozytywnego oddziaływania na środowisko, społeczność oraz pracowników.

Jest to wiodąca marka na rynku przypraw, mieszanek i musztard w Polsce, znana z niepowtarzalnego smaku i wysokiej jakości produktów. Marka powstała w 1991 roku i od tego czasu zyskała zaufanie konsumentów. Kamis stał się synonimem kategorii przypraw w Polsce, koncentrując się na innowacyjności, jak również łamiąc stereotypy w myśleniu o przyprawach i gotowaniu. Od 2011 roku Kamis jest wiodącą marką McCormick w Polsce. Więcej przepisów i kulinarnych inspiracji można znaleźć na stronie  www lub na oficjalnym profilu marki na portalu Facebook.



Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz