Luksusowy Hotel Korona **** Spa&Wellness w Lublinie

15 listopada 2019, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Luksusowy Hotel Korona **** Spa&Wellness w Lublinie – zorganizuj konferencje lub spotkanie biznesowe i zachwyć swoich partnerów biznesowych, kontrahentów i gości! 

Planujesz zorganizować ważną konferencję lub spotkanie biznesowe w Lublinie i szukasz prestiżowego hotelu? Hotel Korona ****Spa&Wellness ma wszystko, co potrzebne, by Twoje wydarzenie zakończyło się sukcesem! Hotel wychodzi naprzeciw wymaganiom i potrzebom organizatorów wydarzenia, organizując usługi dla biznesu na poziomie najwyższym z możliwych!

Eleganckie sale konferencyjne w Hotelu Korona

Prestiż i wyjątkowa estetyka, niezwykła lokalizacja, komfortowe sale konferencyjne Lublin i udogodnienia, jakie oferuje lubelski hotel, sprzyjają organizacji konferencji biznesowych oraz wszelkiego rodzaju negocjacjom. Latem konferencje mogą odbywać się również na świeżym powietrzu w hotelowym ogrodzie – dodatkowo istnieje możliwość rozstawienia namiotu o powierzchni 250 m kw. Hotel Korona będąc świadomym rosnących wymagań i oczekiwań, jakie mają organizatorzy konferencji i innego rodzaju eventów biznesowych oraz dynamicznego rozwoju rynku branży MICE, dokłada wszelkich starań, aby zakończyły się sukcesem, a goście byli zachwyceni! Centrum konferencyjno-bankietowe posiada bogatą infrastrukturę konferencyjną. Hotel oddaje do dyspozycji 7 eleganckich i przestronnych sal konferencyjno-szkoleniowych, 50 komfortowych i klimatyzowanych pokoi z możliwością zakwaterowania do 150 osób oraz relaksacyjną Strefę Spa & Wellness, a w niej m.in. kameralny basen, sauny i jacuzzi. Bez względu na rodzaj spotkania –zaplanuj je w Hotelu Korona i nie martw się organizacją! Znakomity i profesjonalny personel hotelowy wszystkim się zajmie!

Rodzaje sal szkoleniowych i wielofunkcyjnych sal bankietowo-konferencyjnych i wyposażenie

Sala Balowa
Jest największą wielofunkcyjną salą bankietową w Hotelu Korona****Spa&Wellness. Jest przeznaczona na wielkie wydarzenia m.in. konferencje, jubileusze, szkolenia, prezentacje, spotkania okolicznościowe i wiele innych. Sala Balowa umożliwia zrealizowanie spotkania dla maksymalnej liczby 250 osób. Sala Balowa wraz z Salą Oranżerią i przyległym lobby dają przestrzeń ponad 500 metrów kwadratowych, o ciekawych rozwiązaniach aranżacyjnych. Sala Balowa przystosowana jest do organizacji szkoleń lub prezentacji do 250 osób, a także bankietów do 220 osób.

Sala Oranżeria
Jest jedną z wizytówek Hotelu Korona! Piękny design, imponujące przeszklenia, odrębne wejście z ogrodu – robi naprawdę ogromne wrażenie na gościach! Zapewnia komfortowe warunki dla spotkań biznesowych, konferencji, prezentacji dla grupy 240 osób, a także do organizacji bankietów nawet do 170 osób!

Sala Winiarnia
To kolejna z wizytówek Hotelu Korona. Ta sala znajduje się na poziomie -1 z dostępem do światła dziennego, ogrodu, toalety. Robi ogromne wrażenie dzięki imponującemu wykończeniu ścian cegłą, winiarskim akcentom, drewna na suficie i oświetlenia, które wpędza w bardzo miły nastrój. Przystosowana jest do organizacji szkoleń, konferencji i prezentacji do 150 osób, a także bankietów do 80 osób.

Sala Koronna
Sala Koronna mieści się na I piętrze i jej powierzchnia to160 metrów kwadratowych. Pozwala zorganizować szkolenie czy konferencję dla maksymalnie 150 osób.

Sala Klubowa
Sala Klubowa można znaleźć na I piętrze i na powierzchni 33 metrów kwadratowych. Pozwala zorganizować kameralne szkolenie lub zebranie kadry dla maksymalnie 18 osób. Sala świetnie sprawdzi się także na różnego rodzaju rekrutacje.

Sala Kominkowa
Sala Kominkowa ma wyjątkowy charakter. Dzięki sztukaterii na ścianach, odważnym kolorom i kominkowi przypomina pałacową komnatę. Sala znajduje się na parterze i na powierzchni 27 metrów kwadratowych pozwala zorganizować kameralne szkolenie lub zebranie kadry dla maksymalnie 18 osób.

Sala Kameralna
Sala Kameralna  to ostatnia z sal konferencyjnych. Znajduje się na I piętrze i jej powierzchnia to 25 metrów kwadratowych. Umożliwia zorganizowanie kameralnego szkolenia lub zebrania kadry dla maksymalnie 16 osób.

Bogate wyposażenie i udogodnienia
Hotel Korona zawsze ma na uwadze potrzeby swoich gości biznesowych, dlatego poza przestronnymi i estetycznymi salami oferuje im bogate wyposażenie i udogodnienia, które będą uświetniały każde wydarzenie. Są to: projektor multimedialny, ekran, telewizor, nagłośnienie, plipchart, klimatyzacja, dostęp do Internetu ( WiFi), światło dzienne, zaciemnienie Sali.

Chcesz dowiedzieć się więcej o Hotelu Korona**** Spa&Wellness? Odwiedź ich profil na Facebooku: https://www.facebook.com/hotel.korona.lublin/



FORUM - bieżące dyskusje

Naturalne kosmetyki
Sama robię kremy, ale to wymaga wysokiej higieny, bo inaczej krem się...
Typy mężczyzn
Maminsynki wychowane przez samotne matki. Tragedia... oni nie są zdolni do żadnego związku...
Jak można zostać dietetykiem
Kurs dietetyki też jest ok, jeśli ktoś się sam dokształca i interesuje swoją dziedziną.
leczenie niepłodnosci
Moim zdaniem leczenie nepłodności ma sens do 30. roku życia. Potem wzrasta znacznie ryzyko...