Lampka charytatywna Sephora wspiera IV. edycję FUN.TECH.FUTURE

22 listopada 2021, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Share and Enjoy !

0Shares
0 0
Czas Świąt i poprzedzający je okres, sprzyjają refleksji i sprawiają, że jeszcze silniej pragniemy dzielić się i pomagać innym, potrzebującym osobom. Od kilku sezonów w perfumeriach Sephora wraz ze świąteczną kolekcją, pojawia się wyjątkowy produkt, dzięki któremu można włączyć się w pomoc – charytatywna lampka nocna Sephora w kształcie zwierzątka.
– Za nami już trzy edycje programu FUN.TECH.FUTURE., których realizacja była możliwa m.in. dzięki zaangażowaniu naszych Klientów. Bardzo za to dziękujemy. Jesteśmy przekonani, że program realnie wspiera młode osoby wkraczające na rynek pracy, dając im narzędzia i wiedzę z rożnych obszarów – od budowania pewności siebie, tworzenia CV i poszukiwania pracy, po profesjonalną obsługę social mediów i podstaw programowania. W ramach I. edycji programu, zorganizowaliśmy również płatne staże w naszych perfumeriach, podczas których 5 uczestniczek programu pod okiem mentorów Sephora, zdobywało doświadczenie zawodowe w branży retail. Mamy nadzieję, że również w tym roku nasi klienci poczują magię Świąt i wraz z nami, kupując produkt charytatywny, wesprą realizację IV. edycji FUN. TECH. FUTURE. – mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu i Asortymentu Sephora w Polsce i Czechach.

Na czym polega FUN.TECH.FUTURE.? 

To pomoc edukacyjno-zawodowa dla dziewcząt wkraczających w dorosłość. Program dedykowany jest młodym kobietom z placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka i rodzin zastępczych w wieku od 18 do 21 roku życia.
– Dziewczęta opuszczające pieczę zastępczą nie są świadome tego, co czeka je na współczesnym rynku pracy. Często nie wiedzą, jak napisać CV, przygotować się na rozmowę kwalifikacyjną i gdzie poszukiwać zatrudnienia. Zwłaszcza teraz, kiedy pandemia dynamicznie zmienia rzeczywistość zawodową wsparcie młodych ludzi wkraczających na rynek pracy jest niezwykle istotne. Ostatnie miesiące pokazały nam, że zapotrzebowanie na szkolenia i warsztaty wzrasta. Z tego powodu w zeszłorocznej edycji programu po raz pierwszy dodatkowo zorganizowaliśmy serię otwartych warsztatów na Instagramie w obszarze przebranżowienia i poszukiwania pracy. Każdy kto potrzebował wsparcia mógł w nich uczestniczyć i zadawać pytania naszym ekspertom. Nie byłoby to możliwe bez osobistego zaangażowania tak wielu osób oraz bez wsparcia marki Sephora.– mówi Olga Legosz, Wiceprezeska Fundacji Sukces Pisany Szminką. 

Główne elementy projektu to:

· warsztaty w wybranych lokalizacjach w całej Polsce (stacjonarnie oraz on-line – w zależności od sytuacji pandemicznej),
· dedykowane kursy on-line i video-pigułki wiedzy,
· płatne staże u wybranych partnerów projektu.
Więcej o projekcie FUN.TECH.FUTURE na: https://sukcestoja.pl/ftf/
Lampka Sephora Collection Holiday Vibes Niedźwiedź Polarny dostępna jest we wszystkich perfumeriach Sephora oraz na www.sephora.plod listopada do wyczerpania zapasów.
Cena produktu: 55 zł.

Share and Enjoy !

0Shares
0 0


Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz


FORUM - bieżące dyskusje

Jak ukryć zbyt pełne policzki?
Fajny efekt daje strobing, czyli różne odcienie podkładu i pudru umiejętnie rozłożone na twarzy,...
Jakie ćwiczenia są dobre dla senior…
Moja babcia ćwiczy podstawowe pozycje jogi, ma na płycie DVD takie ćwiczenia -...
Syndrom sztokholmski w związku
Dla mnie to facet jest głupi, mając możliwość wyboru póki jest młody...
Przemoc ekonomiczna w rodzinie
Nie jest tak, że każda odmowa kupienia czegoś to przemoc, czasem tego wymaga...