Kobieta z Pasją – właścicielka marki Less is More Nina Matuszewska! | Wszystko dla zdrowia i urody, porady kulinarne Uroda i Zdrowie - serwis nie tylko dla kobiet!

Kobieta z Pasją – właścicielka marki Less is More Nina Matuszewska!

17 listopada 2020, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Less is More to marka rodzinna, oparta na pasji do zdrowego stylu życia, miłości do zwierząt i planety. Naturalne, wegańskie kosmetyki Less is More to kremy, które sprawdzą się do każdego rodzaju skóry. Marka również wspiera zwierzęta, a w szczególności psy ze Stowarzyszenia Mopsy w Potrzebie. W ramach cyklu Kobieta z Pasją udzieliła nam wywiadu właścicielka marki Less is More Nina Matuszewska.

Skąd pomysł na stworzenie marki kosmetycznej wegańskiej?

Pomysł na stworzenie własnych kosmetyków zrodził się dość dawno. W czasach licealnych miałam ogromny problem z trądzikiem i szukałam ratunku dla swojej cery i wtedy też zaczęło się testowanie wielu naturalnych kosmetyków. Część z nich była świetna, ale zawsze było to COŚ w składzie czego brakowało lub co przeszkadzało mojej skórze. Szukałam tak przez długi czas, aż do niedawna kiedy Marek- obecny narzeczony, a zaraz mąż i rozum marki Less is More  powiedział “Jeśli nie możesz znaleźć idealnego kremu-zrób własny” i tak właśnie to się zaczęło! Nie wyobrażamy sobie tworzyć innych produktów niż wegańskie, ponieważ my również jesteśmy na diecie roślinnej i staramy troszczyć się o wszystkie zwierzęta.

less is more

Jak dobrać odpowiednie wegański krem do twarzy?

Bardzo dużo zależy od typu skóry jaki mamy i potrzeb jakie ona ma na dany moment. Krem do twarzy Jojoba z Lukrecją świetnie sprawdza się u mnie pod makijaż, szczególnie latem. Delikatnie matuje moją skórę przy tym dając jej optymalny poziom nawilżenia. Baobab i Aloes natomiast spisują się idealnie gdy moja skóra woła o mocniejsze nawilżenie i regenerację. Mamy oczywiście na stronie informację, jaki typ skóry polubi się bardziej z którym kremem, ale zaznaczamy naszym klientom, aby za bardzo do tego się nie przywiązywały!  Ja mając cerę mieszaną w stronę suchej używam obu, po prostu trzeba słuchać potrzeb swojej skóry bo one również się zmieniają choćby z porami roku.

Jeśli chodzi o nawilżenie pod oczami czy tylko kosmetyk wystarczy?

Skóra wokół oczu jest dużo bardziej delikatna i cieńsza niż na reszcie twarzy przez co wymaga specjalnego traktowania, aby długo wyglądała młodo i zdrowo. Mam wrażenie, że dopiero od niedawna doceniamy kremy pod oczy! Kiedyś usłyszałam, że kremów pod oczy używa się dopiero po 40stce, a to spory błąd. Jeśli chcemy mieć gładką skórę to musimy zapobiegać procesom starzenia już we wcześniejszych latach. Oczywiście sam krem nie wystarczy i my to również podkreślamy, picie odpowiedniej ilości wody, zdrowy tryb życia, a przede wszystkim dieta ma ogromne znaczenie.

Co jest ideą marki Less is More?

Less is More czyli mniej znaczy więcej to kwintesencja naszej filozofii. W dzisiejszych czasach ludzie trochę zapominają o jakości na rzecz ilości i zatracają się w konsumpcyjnym stylu życia, my wolimy mieć jeden krem, czy jeden t-shirt, ale jakościowo najlepszy z możliwych. Ideą marki jest także tworzyć produkty które wyglądem i jakością są premium, ale w przystępnej cenie. Mamy świadomość, że nie każdego stać na kosmetyki z drogerii luksusowych lub nie każdy po prostu lubi wydawać duże sumy na produkty pielęgnacyjne i pokazujemy, że można kupić coś taniej, ale nie znaczy, że jest to gorsze.

Czy marka Less is More działa też społecznie?

Tak! Na naszej stronie jest nawet zakładka POMAGAMY którą w przyszłości bardzo chcielibyśmy rozbudowywać. Na ten moment pomagamy Stowarzyszeniu Mopsy w Potrzebie, ponieważ sami mamy mopsa Franka i wiemy jak kochające i oddane są to pieski.
Kochamy zwierzęta i ich cierpienie bardzo w nas uderza więc naszym marzeniem jest pomoc jak największej liczbie schroniskom w przyszłości. Tak naprawdę kupując nasz krem po części pomaga się zwierzakom i to jest wspaniałe!

Czy kosmetyki Less is More mogą używać również mężczyźni?

Czemu nie, sporo naszych klientek pisze do nas, że krem magicznie znika z ich toaletki, za sprawą ich partnerów! Design marki skierowany jest w stronę kobiet, ale działanie jest uniwersalne więc Panowie również mogą być zadowoleni z naszych produktów. Dostajemy także zapytania od mężczyzn więc kto wie, może stworzymy też coś dla nich by nie czuli się w świecie kosmetycznym pominięci.

Must have marki Less is More jest…?

Krem pod oczy Werbena z Kawą i butelka wody – nawilżamy na zewnątrz i od środka.

Co my klientki możemy życzyć marce Less is More?

Chyba tylko tego, by otaczały nas tak wspaniałe i ciepłe kobiety jak teraz! Nasze klientki są naszą największą motywacją.

 

 

 

 

 

 



Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz


FORUM - bieżące dyskusje

Tabletka "po" od 15 roku życia
Dla mnie seks 15 latki jest czymś niepojętym, przeraża mnie to! ale teraz...
Błędy w komunikacji - 12 zdań, któr…
Będąc w związku trzeba wręcz należy rozmawiać. Nie tylko o problemach, bo te bardzo...
Podwyżka renty socjalnej
Uważam, że skutki podniesienia renty socjalnej będą korzystne społecznie. Grupa osób najbardziej w...
Złomowanie auta
Też tak myślę, że dzisiaj każdy patrzy gdzie kupić coś taniej tym bardziej...