Kino letnie z czworonogami

18 lipca 2011, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Do kina chodzimy często ze znajomymi, a teraz możemy zabrać również swojego czworonożnego przyjaciela. W letnie czwartki marka FRISKIES zaprasza wszystkich miłośników kina i ich pupili na seans filmowy na naprawdę dużym ekranie, a do tego konkursy i zabawy dla Ciebie i Twojego czworonoga.

Firma Nestlé PURINA PetCare, producent karmy FRISKIES, została partnerem akcji RMF FM – Kino Letnie. Projekcje hitów filmowych będą odbywały się w największych miastach Polski. Start zawsze o godz. 20:30, a wstęp na seanse jest bezpłatny. 14 lipca 2011 akcję zainaugurował pokaz filmu „Kac Vegas” na Krakowskich Błoniach.
21 lipca Kino Letnie zagości w Warszawie na Polu Mokotowskim, a tydzień później w Poznaniu (Malta). 11 sierpnia wszystkich fanów kina zapraszamy do Parku Chorzowskiego
w Katowicach. Filmowe lato zakończy się 25 sierpnia na Wyspie Słodowej we Wrocławiu.

Na prawdziwych kinomaniaków czekają również konkursy filmowe. W każdy poniedziałek o 9:30 na antenie radia RMF FM można wygrać kino domowe, a dla swojego czworonożnego przyjaciela zapas karmy FRISKIES Balance i FRISKIES Active, miskę lub zabawkę. Wystarczy tylko odgadnąć tytuł filmu, który będzie wyświetlany w najbliższy czwartek po konkursie. Ci, którym szczęście nie dopisze podczas quizów radiowych, będą mogli spróbować swoich sił w konkursach organizowanych przed seansami. W jednym z nich trzeba poprawnie odpowiedzieć na pytanie związane z żywieniem zwierząt i marką FRISKIES, a w drugim, razem ze swoim czworonogiem, zaprezentować sztuczki. Zwycięzcy otrzymają zapas karmy, a także miski i zabawki dla swoich pupili. Dla wszystkich uczestników konkursów marka FRISKIES przygotowała nagrody pocieszenia w postaci przekąsek dla psów.

Nie będą to jedyne atrakcje czekające na miłośników zwierząt i kina. Nie wiesz co zrobić, gdy pies ciągnie na spacerze, szczeka, gdy w domu pojawią się goście lub gryzie ulubione buty? Odpowiedzi na te pytania udzielą behawioryści z Centre of Applied Pet Ethology Polska (COAPE Polska), którzy prowadzą kursy edukacyjne dla właścicieli zwierząt, trenerów i lekarzy weterynarii. Każdy, kto odwiedzi stoisko FRISKIES, otrzyma poradę na temat niepokojącego zachowania swojego pupila. W namiocie FRISKIES będzie można również otrzymać karmę FRISKIES do wypróbowania w domu oraz gadżety.

Akcja będzie wspierana w prasie, na stronach internetowych Friskies.pl i RMF. Czas trwania kampanii: lipiec – sierpień. Za zakup mediów odpowiada MEC.



Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz


FORUM - bieżące dyskusje

Nietypowa aranżacja biura - jak sąd…
Nietypowa ale praktyczna aranżacja biura może być jak najbardziej. Podoba mi się!
"nocne marki" - dozwolone po 22 :)
Ja bardzo późno chodzę spać, więc zanim zasnę co nie mam z tym...
Depilacja-co najlepsze?
Depilatory laserowe są bardziej precyzyjne niż IPL. Wielu ekspertów uznaje, że jest to najskuteczniejsza...
Torebka duża czy mała?
Małe torebki okazują się być świetnym dodatkiem stylizacyjnym. Dla przykładu mała torebka na łańcuszku...