KEMON w programie Supermodelka Plus Size

23 listopada 2017, dodał: Małgorzata Kopeć
Artykuł zewnętrzny

 

Dokładnie tydzień temu zakończył się program „#Supermodelka Plus Size”, którego jednym ze sponsorów była marka KEMON. Jego ekspertem był Klaudiusz Iciek „Claudius” – stylista marki, który wraz ze swoim zespołem dbał o włosy uczestniczek oraz jurorów. Już na początku przygotował metamorfozy kandydatek, a podczas kolejnych odcinków stworzył setki fryzur.

 

Zacząć piękniej

Po odcinkach castingowych, finałowa piętnastka uczestniczek poddana została metamorfozom, których głównym elementem było spotkanie z fryzjerami. „Claudius” przygotował dla kandydatek propozycje nowych fryzur, dzięki którym mogły zmyć z siebie złe doświadczenia z przeszłości i z nowym, odświeżonym wizerunkiem, bardziej pewne siebie i piękniejsze, iść przez program i życie. Wszystkim uczestniczkom skrócono włosy. Kilku „Claudius” zaproponował nowy kolor, a tym o naturalnie pięknych odcieniach, jedynie go podkreślił. Spektakularne metamorfozy mieszały się z tymi, gdzie włosy bardziej niż zmiany wyglądu wymagały pielęgnacji. Nie chodziło o drastyczne zmiany, ale o podkreślenie urody kandydatek i spowodowanie, aby dzięki nowej fryzurze poczuły się piękniejszą wersją siebie.

Moda na pokaz

Podczas programu uczestniczki wzięły udział w pokazach mody, całkowicie różniących się charakterem i klimatem. Pokaz sukien ślubnych autorstwa Violi Piekut, bajkowy pokaz z psami,  przed tłumem dwustu strażaków, wyjątkowy pokaz sukien wieczorowych stworzonych dla finalistek przez Ewę Minge czy finałowe show w klimacie filmu „Wielki Gatsby” wymagały od kandydatek zaprezentowania swoich najróżniejszych twarzy.

Te różnice, ale też klimat pokazów, musiały podkreślić fryzury. „Claudius” wraz ze swoim zespołem stworzyli zatem do pokazu sukien ślubnych upięcia podkreślające urodę modelek i kobiecość projektów Violi Piekut. Podczas pokazu z psami kandydatki miały prawdziwie bajkowe fryzury z doczepianymi kolorowymi pasmami i ozdobami. Prezentacja przed strażakami zainspirowała natomiast stylistów do niezwykle uczesań. Wyczesane fale czy zalotne loki to tylko niektóre z nich. W pokazie Ewy Minge nowocześnie potraktowane upięcia wyglądały niezwykle stylowo. Zaś pokaz nawiązujący do filmu „Wielki Gatsby” przypomniał jak stylowe były kobiety w latach 20.

Wejść w rolę

Na uczestniczki czekały również sesje zdjęciowe, podczas których musiały wcielić się w role i wejść w określony temat. Wzięły udział m.in. w sesji pokazującej je jako sportsmenki, jako bohaterki kultowych scen filmowych, ale także ikony lat 40. i 50. podczas sesji w klimacie pin-up. W wejście w rolę pomogli im styliści marki KEMON. Sportowa sesja pokazała kandydatki w najróżniejszych dyscyplinach od biegu, przez koszykówkę i futbol amerykański, aż do szermierki. Każdemu tematowi odpowiadała odpowiednio dopasowana fryzura. Podczas sesji filmowej styliści pomogli bohaterkom wyglądać m.in. jak Caterine Zeta Jones w filmie „Maska Zorro”, czy jak Kate Winslet w „Titanicu”. Sesja pin-up natomiast pozwoliła stylistom zinterpretować tak popularny motyw na nowo.

Program „#Supermodelka Plus Size” pokazał jak piękne mogą być dziewczyny w rozmiarze dalekim od przyjętego ideału. Uczestniczki, biorąc udział w licznych pokazach czy sesjach zdjęciowych udowodniły, że będąc XL można wyglądać doskonale. Styliści marki KEMON, na czele z „Claudiusem”, stworzyli dla nich fryzury, dzięki którym wcieliły się one w najróżniejsze zadania i role.

MARKA KEMON

KEMON to włoska firma rodzinna, która od lat 50. XX wieku produkuje profesjonalne kosmetyki do włosów. Powstają one w zakładzie w San Giustino w Umbrii, a do ich produkcji, obok nowoczesnych rozwiązań kosmetologicznych, wykorzystywane są naturalne składniki roślinne pochodzące z lokalnych upraw organicznych. Produkty te tworzą pełną gamę kosmetyków, koniecznych dla zdrowych i pięknych włosów. KEMON oferuje wiele możliwości, aby zaspokoić potrzeby współczesnych klientek salonów. Marka to także współpracujący z nią renomowani fryzjerzy i salony firmowe, pracownicy biura w Bydgoszczy oraz siedziby firmy we Włoszech. Kemon dostarcza nie tylko świetnej jakości produkty i profesjonalny serwis dla salonów fryzjerskich, ale również zapewnia bogatą ofertę szkoleniową. Każdego roku, wiosną, podczas międzynarodowego wydarzenia – KEMON DAYS, odbywa się wielka premiera THE ITALIAN TOUCH. To interpretacja kolekcji międzynarodowego Teamu Stylistów, w tym także polskich instruktorów marki Kemon, która daje możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami prezentowanymi przez najlepszych europejskich fryzjerów. Oprócz kosmetyków fryzjerskich, Kemon to także ogromna wrażliwość i siła tkwiąca w poczuciu wspólnego działania. Marka od 2006 roku wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Do tej pory fryzjerzy zebrali już ponad 1,3 mld złotych. Ponadto, dzięki wspólnej pracy Opiekunów marki, udało się m.in. wyremontować plac zabaw przy Domu Dziecka w Szamocinie, a także stworzyć dziesięć psich domów w akcji „Kudłaty na swoim”.

 

 



FORUM - bieżące dyskusje

Naturalne kosmetyki
Sama robię kremy, ale to wymaga wysokiej higieny, bo inaczej krem się...
Typy mężczyzn
Maminsynki wychowane przez samotne matki. Tragedia... oni nie są zdolni do żadnego związku...
Jak można zostać dietetykiem
Kurs dietetyki też jest ok, jeśli ktoś się sam dokształca i interesuje swoją dziedziną.
leczenie niepłodnosci
Moim zdaniem leczenie nepłodności ma sens do 30. roku życia. Potem wzrasta znacznie ryzyko...