Herbapol-Lublin z kampanią telewizyjną wspierającą linię Zielnik Polski

8 maja 2018, dodał: Kornelka
Artykuł zewnętrzny

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Herbapol. Kwietniowe spoty telewizyjne promują linię Zielnik Polski. Obok bogatych w benefity herbatek ziołowych na ekranie po raz pierwszy zobaczymy nowość – innowacyjny produkt, Zielnik Polski Esencja Zdrowia.

W kwietniu wystartowała emisja kolejnej reklamy marki Herbapol pod hasłem „I dzień smakuje lepiej!”. W telewizji wyświetlane są spoty promujące bogate w benefity herbatki ziołowe z linii Zielnik Polski, zachęcające konsumentów do korzystania z ich dobroczynnego wpływu na organizm przez cały dzień.

Dodatkowo, reklamę kończy plansza z nowością – produktem Zielnik Polski Esencja Zdrowia, który łączy w sobie korzystne działanie ziół i owoców w wygodnej, płynnej formie. Warto podkreślić, że jest to pierwsze wsparcie dla tej kategorii w telewizji.

Kampania będzie emitowana w największych stacjach telewizyjnych przez cały miesiąc.

Za kreację i przygotowanie spotu odpowiadała Agencja MullenLowe Warsaw. Reżyserem spotów był Łukasz Zadrzyński. Produkcją zajęło się Studio Filmowe OTO. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Dentsu. Wsparcie PR powierzono agencji Big Picture.



FORUM - bieżące dyskusje

Wattpad - korzystacie?
Ja ciągle korzystam z wymian książek, jednak papierowe są najlepsze dla mnie.
Gdzie nocować w podróżach objazdowy…
A może z air b'n'b? To też fajna opcja w większych miastach.
Koszt ślubu i wesela na 100 osób?
Wreszcie ludzie się opamiętali z zapraszaniem dawno nie widzianej rodziny i tylko najbliżsi...
Przyjęcie do przedszkola a szczepie…
Oj, niedługo już się skończy samowolka, do żłobka i przedszkola nie przyjmą i...