Herbapol-Lublin z kampanią telewizyjną wspierającą linię Zielnik Polski

8 maja 2018,
dodał: Kornelka
Artykuł zewnętrzny

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Herbapol. Kwietniowe spoty telewizyjne promują linię Zielnik Polski. Obok bogatych w benefity herbatek ziołowych na ekranie po raz pierwszy zobaczymy nowość – innowacyjny produkt, Zielnik Polski Esencja Zdrowia.

W kwietniu wystartowała emisja kolejnej reklamy marki Herbapol pod hasłem „I dzień smakuje lepiej!”. W telewizji wyświetlane są spoty promujące bogate w benefity herbatki ziołowe z linii Zielnik Polski, zachęcające konsumentów do korzystania z ich dobroczynnego wpływu na organizm przez cały dzień.

Dodatkowo, reklamę kończy plansza z nowością – produktem Zielnik Polski Esencja Zdrowia, który łączy w sobie korzystne działanie ziół i owoców w wygodnej, płynnej formie. Warto podkreślić, że jest to pierwsze wsparcie dla tej kategorii w telewizji.

Kampania będzie emitowana w największych stacjach telewizyjnych przez cały miesiąc.

Za kreację i przygotowanie spotu odpowiadała Agencja MullenLowe Warsaw. Reżyserem spotów był Łukasz Zadrzyński. Produkcją zajęło się Studio Filmowe OTO. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Dentsu. Wsparcie PR powierzono agencji Big Picture.



FORUM - bieżące dyskusje

balsamy do ciała
Uwielbiam naturalny Balsam kokosowy Pahwash z mango, cudnie nawilża skóre, jest super nawilżona, delikatna, super
Wspaniałe kosmetyki
Balsam kokosowy Pahwash z mango uwielbiam, przecudnie pachnie a jaka skóra delikatna, nawilżona po nim
Naturalne kosmetyki
Olejek Busajna uwielbiam, naturalny skąłd, nie uczula, można używac nawet w ciazy. Swietnie...
rozstępy w bardzo młodym wieku
Na rozstepoy znakomcie pomaga olejek Busajna, świetnie nawilża i ujedrnia skóre