1

Temat: ach, te kociaki...

jestem dopiero początkującą 'kociarą' i jeszcze wszystkiego nie wiem dlatego mam parę pytań...między innymi jak nauczyć kota ostrzenia pazurów na drapaku? jaki płyn przeciw pchłom polecacie? i przede wszystkim- jak zabezpieczyć kable przed pupilem?

2

Odp: ach, te kociaki...

Nie znam tych problemów. Ostrzy pazury na drzewie przed domem w domu ma zwykłą deskę drewnianą i kartonowe pudełka, które kocha. Niestety kable, wiszące zasłony - to dla nich zabawka - trzeba go zająć inną, np. mój uwielbia kulki z pazłotka. A na pchły kupuję preparat u weterynarza i aplikuję mu co 3 mies., podobnie jak tabletki na odrobaczanie. A szczepienia raz do roku.

3

Odp: ach, te kociaki...

pazurki ostzryc to musisz sama go  nauczyc smile lub psiknac kocią mietka smile

moja nie ma pchel wiec nie wiem tongue

jak zabezpieczyc? zrobic tak by byly niedostepne dla niego tongue

4

Odp: ach, te kociaki...

A jak wasze kotki chodzą na spacer? Same, czy na smyczy?

5

Odp: ach, te kociaki...

Na tyle na ile pozwolisz kotu - np bedziesz go samego wypuszczac to na tyle on później sobie bedzie pozwalał.

Proponuje nie nauczyc tego kota. Zwłaszcza jak toocur - bo zaczna sie ucieczki na baby, bójki o teren z innymi kocurami.

Najlepiej na smyczy i blisko domu, tak jakby nie daj Boże się wyrwał i uciekł nie poleciał za daleko. (żadkokiedy koty same idę - te domowe - tam gdzie nie było im to pokazane)

6

Odp: ach, te kociaki...

Mój ma wolność - drzwi otwarte przez cały dzień. Pokazuje się kilkanaście razy, przyjdzie zjeść i znowu biega. Często wyleguje się na schodach lub pod drzewem. Na noc zawsze wraca - do łóżeczka. Przyjdzie też jak się go woła.

7

Odp: ach, te kociaki...

TO mozesz mieć cieżko jak kotki bedą miały wiosną rujkę. Wtedy nawet nanoc nie wroci tongue będzie latał i wlaczyl z kotami innymi o Panny tongue.
Mój kiedys miał takiego kotka - a ile razy tamten cały podrapany wracał do domu? fiu fiu