1

Temat: A może krążek?

Halo drogie panie, mam zamiar przejść z plastrów na krążki dopochwowe wkładane raz na 3 tyg- nuovaring, czy jakoś tak. plastry mi zbrzydły okrutnie, co myślicie o krążkach?;>

2

Odp: A może krążek?

moja koleżanka miała nouvaring i narzekała na zmiany nastroju i tycie... ja osobiście nic nie iwem na ten temat

3

Odp: A może krążek?

Nie wiem, nie znam się.
Musisz sama stwierdzić.
Założą, zobaczysz, a jak nie będzie Ci odpowiadał, to wyciągną i już.

4

Odp: A może krążek?

Wiecie co, znam taki krążek który daje 1000% pewność, że się nie zajdzie w ciążę... i nie jest na stałe "montowany"... Jesteście ciekawe jak działa...?

5

Odp: A może krążek?

No jasne!!! Pisz co i jak!

6

Odp: A może krążek?

No więc... Jak już kobieta będzie baaardzo podniecona a facet będzie coraz bliżej, wtedy.... powinna włożyć krążek między kolana i mocno je zacisnąć. Krążek może być papierowy, plastikowy czy z czego tam chcecie, ważne żeby go nie wypuszczać spomiędzy kolan. Antykoncepcja gwarantowana wink

7

Odp: A może krążek?

Taka to na pewno...

8

Odp: A może krążek?

Czytałam, że bniektóre prostytutki jak brzydzą się napalonym klientem ścikają uda tak, żeby frajerzyna myślał że jest w środku, a nie jest.

9

Odp: A może krążek?

Nie powiem Ci bo nie korzystałem smile

10

Odp: A może krążek?

Nie wszystkie też tak potrafią. Aha i one jeszcze rękę wkładają i zaciskają ją delikatnie na penisie, sorki zapomniałam dodać. No i jakoś się goście nabierają.
Tak poza tym - Zibbi, z tej techniki mogą korzystać nie tylko prostytutki.

11

Odp: A może krążek?

To teraz bede zwracał na to uwage, dzięki wink

12

Odp: A może krążek?

[quote=niechcemisie]Nie wszystkie też tak potrafią. Aha i one jeszcze rękę wkładają i zaciskają ją delikatnie na penisie, sorki zapomniałam dodać. No i jakoś się goście nabierają.
Tak poza tym - Zibbi, z tej techniki mogą korzystać nie tylko prostytutki.[/quote]
W takich sytuacjach to oni i tak nie zwracają na to uwagi wink

13