1

Temat: Jaki kierunek studiów wybrać?

Za rok wybieram się na studia ale już teraz chcę się do nich choć mentalnie przygotować. Mój wybór padł na specjalność służby specjalne i policyjne jak na ten moment na WSB  bo w przyszłości chcę podjąć pracę w służbach mundurowych sektora publicznego. Chcę dobrze być przygotowana do pełnienia obowiązków funkcjonariuszy policji, służb wywiadowczych i kontrwywiadowczych, CBA, BOR czy CBŚ. Czy ktoś z Was studiuje taki kierunek i może coś podpowiedzieć jak wyglądają takie studia?

2

Odp: Jaki kierunek studiów wybrać?

moi bracia skończyli uczelnie wojskowe, bardzo dobrze trafili z pracą i są zadowoleni więc takie kierunki są warte uwagi

3

Ja właśnie studiuję kryminologię i kryminalistykę. Zamierzam ubiegać się o pracę w policji dlatego wybór padł na ten kierunek. Bardzo mi się podoba bo studia nie polegają na siedzeniu plackiem i słuchaniu przydługich wykładów tylko mamy bardzo dużo zajęć praktycznych dzięki czemu nabytą wiedzę będzie można wykorzystać później w pracy. Co przyszłoby mi ze znajomości teorii jeśli nie wiedziałabym jak czego użyć smile Wykładowcy są super, opowiadają bardzo ciekawie, dużo wynosi się z samej obecności na zajęciach. Mam już za sobą kolokwia, poszło mi doskonale smile Mam nadzieję, że będzie tak dalej smile

4

> Registe napisał/a:

> moi bracia skończyli uczelnie wojskowe, bardzo dobrze trafili z pracą i są zadowoleni więc takie kierunki są warte uwagi

O tak, mój kuzyn też nigdy nie narzekał, bo dość dobrze się dzięki takiemu wykształceniu i pracy w armii ustawił. Niemiłe jest to, co napisze, ale to gość, który potrafi zwęszyć interes wink Gdyby się nie opłacało, to by tego nie zrobił, mimo że wojskowość to również jego pasja. Dla samej pasji by tego nie zrobił.

5

Kurczę. Kryminalistyka brzmi tak ciekawie... Aż poszłabym na studia jeszcze raz big_smile

6