1

Temat: Sport a okres?

Dziewczyny, jak to jest z waszmi treningami w trakcie okresu? Czy nie obawiacie się krepujących sytuacji? Co lepiej stosować [url=http://www.tena.pl/kobiety/]podpaski[/url] , czy może tampony? Czy zakładacie obcisłe leginsy, czy raczej luźne spodnie dresowe? Oraz jaki wpływ ma okres na waszą wydajność, efekty są lepsze, czy gorsze? Na pewno nie chciałabym zrezygnować z ćwiczeń ze względu na okres, al enie ukrywam, że wówczas dosyć sie krępuje i obawiam, żeby nie przeciekło...

2

Odp: Sport a okres?

Ja używam tampony OB + wkładka dla bezpieczeństwa ,żeby nie przeciekło i nie ma potrzeby luźnych spodni ,bo wkładki nie widać.

3

Odp: Sport a okres?

Mimo miesiączki staram się ćwiczyć. Jednak wybieram wtedy mniej intensywne treningi, ponieważ jestem w ciągu tych dni osłabiona. Najlepiej byś stosowała te środki higieniczne, które się u Ciebie sprawdzają najlepiej. Pamiętaj jedynie, że musi być to odpowiednio chłonny materiał by wytrzymać cały trening. Jeśli ćwiczysz w leginsach to nie ma sensu zmieniać swojego przyzwyczajenia na dresy ze względu, że pojawił się okres. Ćwiczenia działają rozluźniająco, więc to, że będziesz ćwiczyła na pewno wpłynie na Ciebie dobrze.

Ostatnio edytowany przez patrycja202 (2016-02-17 18:34:02)

4

Odp: Sport a okres?

Wszystko zależy od tego jak znosisz miesiączkę. Jeśli jesteś w te dni bardzo osłabiona to lepiej byś zrezygnowała z treningu, bo możesz zasłabnąć. Jednak, jeśli znosisz okres bardzo dobrze to nie widzę przeciwwskazań by rezygnować z ćwiczeń. Mi się lepiej ćwiczy w leginsach. Bez różnicy czy mam okres czy go nie mam stawiam na wygodę podczas ćwiczeń. Uważam, że lepiej wybrać tampony, bo ćwiczenia z nimi będą dla Ciebie bardziej komfortowe. Musisz sie sama przekonać, z jakimi środkami higienicznymi lepiej Ci się ćwiczy. Każda z nas jest inna i ma inne upodobania.

5

Odp: Sport a okres?

Myślę ,że zależy także jak bardzo masz obfity okres ,ja pierwsze 2 dni staram się nie ćwiczyć ,chociaż bardzo lubię .
A później wolę do póki mi nie skończy w luźnych spodniach ćwiczyć ,ale zaraz potem zakładam leginsy

6

Odp: Sport a okres?

jeśli masz bardzo obfite okresy i bardzo źle je znosisz, a przynajmniej pierwsze dni, to najlepiej jest odpuścić sobie trening, żeby nie przemęczać już zmęczonego organizmu.
natomiast jeśli nie masz problemu z bólem i osłabieniem, nie musisz brać tony tabletek ani nic, to ja nie widzę przeciwwskazań, ćwiczenia rozciągają więc lekki dyskomfort z pewnością usuną.

7

Odp: Sport a okres?

na początku sobie odpuść a potem w zależności jak się będzie czuła

8

Odp: Sport a okres?

Zawsze używam tamponów, więc nie mam obaw, że coś się odklei, przemieści. Za wyjątkiem pierwszego, bolesnego dnia, nie widzę powodu, dla którego miałabym rezygnować z ćwiczeń. Co innego przed okresem, jeśli bardzo bolą piersi, co kiedyś nagminnie mi się zdarzało. To trochę ogranicza wybór rodzaju aktywności.

9

Odp: Sport a okres?

Zdecydowanie tampony. No i jeśli dobrze się czuję, to trenuję. Chyba że akurat boli mnie jak diabli, to nic nie robię.

10

Odp: Sport a okres?

Dokładnie. Podobno niby lekka gimnastyka jest wskazana dla rozluźnienia, ale jednak jak coś boli to uważam, że lepiej poleżeć, jeśli ma się możliwość.

11

Odp: Sport a okres?

Mój okres jest zawsze bolesny przez pierwsze 3 dni więc wtedy daję sobie całkowitą dyspensę, czekam, aż skończą mi się skurcze i wodospad Niagara, a czwartego dnia już normalnie mogę ćwiczyć smile
Lepiej nie ryzykować, jak ktoś ma okropne bóle, bo takie naciąganie mięśni brzucha nie zawsze jest dla nas dobre.

12

Odp: Sport a okres?

Moj okres jest bardzo bolesny, więc nie ćwiczę w te dni. Jednak w 4/5 dni jak ból przejdzie to na siłownie zawsze zakaldam tampona ob

13

Odp: Sport a okres?

Ja przestawiłam się na tampony, bo podpaski powodowały dyskomfort przy różnych ćwiczeniach i cały czas myślałam że się odznacza na obcisłych legginsach. Z tamponami nie ma takiego problemu. Też jeśli się bardzo źle czuję to nie ćwiczę w ten dzień, ale jeśli z samopoczuciem jest wszystko w porządku to czemu nie?

14

Odp: Sport a okres?

tampony plus wkładki dla pewności, luźniejsze spodnie i raczej lekkie cardio niż podnoszenie ciężarów.

15

Odp: Sport a okres?

Mniejsze obciążenie ćwiczeniami jest wskazane, zwłaszcza w partii brzucha, ale np. spacer czy lekki bieg nie powinny zaszkodzić. Są też specjalne ćwiczenia na rozluźnienie mięśni, które można znaleźć np. na YT.