Mężczyzna, który dba o siebie jest atrakcyjniejszy!

11 marca 2014,
dodał: Agito.pl
Artykuł zewnętrzny

file1394551024

Produkty pielęgnacyjne dla panów to obecnie najbardziej dynamicznie rosnący segment rynku kosmetycznego na świecie – wynika z danych Euromonitor International. Stereotyp, że dbający o siebie mężczyzna jest niemęski, dawno już upadł. Panowie coraz częściej i coraz chętniej sięgają po różnego rodzaju kosmetyki dla mężczyzn, które pozwalają im wyglądać lepiej i ukryć niedoskonałości.

Czasy, gdy poranna pielęgnacja twarzy przez mężczyzn sprowadzała się jedynie do golenia, a arsenał kosmetyków używanych przez panów ograniczał się do mydła i ewentualnie wody po goleniu, bezpowrotnie minęły. Współczesny mężczyzna poświęca niewiele mniej czasu na pielęgnację ciała i twarzy niż statystyczna kobieta, a liczba posiadanych przez niego kosmetyków niczym nie ustępuje zastawionej po brzegi damskiej toaletce. Obecnie panuje przekonanie, że atrakcyjny mężczyzna to zadbany mężczyzna. Agito.pl przedstawia 3 powody, dla których panowie coraz częściej sięgają po kosmetyki pielęgnacyjne.

Zadbany mężczyzna to mężczyzna z klasą

Zadbany mężczyzna jest synonimem człowieka z klasą. Nie wystarczą markowe ubrania i gadżety oraz przestrzeganie podstawowych zasad doboru garderoby. Używanie kosmetyków nie jest zbyteczną ekstrawagancją, ale obowiązkiem każdego, dbającego o siebie mężczyzny. Zdrowa skóra, czyste włosy, zadbane dłonie, przyjemny zapach to minimum, które musi spełniać współczesny mężczyzna, aby być postrzeganym jako  gentleman w każdym calu.

Powodzenie u kobiet

Mężczyzna, który dba o siebie jest atrakcyjniejszy w oczach kobiet. Zadbana twarz, ciało i dłonie, starannie ułożona fryzura to elementy, które zdecydowanie zwiększają szanse powodzenia u płci przeciwnej. Mitem jest, że kobiety wolą mężczyzn, którzy nie przykładają uwagi do swojego wyglądu. Dbałość o wygląd zewnętrzny oraz wzorowa higiena nie kłócą się ze stylem niechlujnej elegancji. Bez względu na to, czy mężczyzna jest sportowcem, biznesmenem, mechanikiem, kucharzem, czy zajmuje się domem, jego zadbana cera z pewnością doda mu kilka punktów na kolejnej randce.

Lepsze perspektywy rozwoju kariery zawodowej

Nie tylko umiejętności i doświadczenie są istotne w rozwoju zawodowym. W kontaktach z partnerami biznesowymi lub klientami liczy się również  komunikat, jaki niesie wygląd zewnętrzny mężczyzny. Nie zapominajmy, że efekt pierwszego wrażenia tworzy się w ciągu zaledwie kilku pierwszych sekund i w przypadku spotkania biznesowego ma wpływ na dalszy jego przebieg czy też wynik negocjacji. Zadbany mężczyzna wzbudza większe zaufanie partnera w interesach, może również liczyć na większą lojalność klientów.



FORUM - bieżące dyskusje

jaką wodę pić?
Nie lubisz smaku samej wody? Miałam tak kiedyś, a potem jakoś się przyzwyczaiłam.
Ogólnie o zdrowiu
Witaminka D musi być, do tego B12 i jak czuję się gorzej,...
Problem z włosami
No właśnie, słusznie zauważyłaś Iwonko, że to skład powinien decydować o wyborze suplementu. Zazwyczaj...
Na Jesienne smutki jakie zapachy?
O zapachu prania? :D Brzmi ciekawie. Zawsze lubiłam tę świeżość, jak ktoś w pobliżu...

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.