Delecta „zakręciła” produktami w telewizji

17 marca 2014,
dodał: KMC PR
Artykuł zewnętrzny

Od 17 marca do końca kwietnia br. produkty Delecta zawirują w kampanii sponsorskiej przed wybranymi programami telewizyjnymi. W kluczowym okresie przedświątecznej sprzedaży, producent stawia na reklamę najbardziej popularnych ciast i deserów z portfolio marki.

Emisje 8-sekundowych billboardów sponsorskich zaplanowano przed wybranymi serialami i programami dla kobiet w TVP2, TVN i Polsacie oraz na platformach TVN Player oraz TVP VOD. W sklepach zaplanowano działania prosprzedażowe w formie dodatkowych ekspozycji materiałów POS, promocji cenowych i  modułów reklamowych w gazetkach sieci.Billboard_kampania Delecta_Wielkanoc 2014

Komunikacja ma charakter wizerunkowy i produktowy. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako inspirującej i pomagającej w domowych wypiekach, dzięki szerokiej ofercie ulubionych i sprawdzonych produktów.

Kreację i produkcję spotu powierzono agencji DDB Warszawa, a media do kampanii zakupił Starcom.



FORUM - bieżące dyskusje

Doda Dream Show
Całkiem możliwe. Z jednej strony okej, ma jakiś swój wizerunek sceniczny, publiczny, medialny,...
Pracoholizm
AI - wspaniałe narzędzie i genialne odkrycie, które ludzkość będzie wykorzystywać także przeciwko...
klejenie butów
Zużyte obuwie wygląda źle i psuje cały nasz wizerunek. Czasem jednak warto ratować...
Jak radzicie sobie z pielęgnacją ce…
Które miejsca macie najbardziej przesuszone? U siebie zauważyłam, że najbardziej suche mam łydki....