Delecta „zakręciła” produktami w telewizji

17 marca 2014, dodał: KMC PR
Artykuł zewnętrzny

Od 17 marca do końca kwietnia br. produkty Delecta zawirują w kampanii sponsorskiej przed wybranymi programami telewizyjnymi. W kluczowym okresie przedświątecznej sprzedaży, producent stawia na reklamę najbardziej popularnych ciast i deserów z portfolio marki.

Emisje 8-sekundowych billboardów sponsorskich zaplanowano przed wybranymi serialami i programami dla kobiet w TVP2, TVN i Polsacie oraz na platformach TVN Player oraz TVP VOD. W sklepach zaplanowano działania prosprzedażowe w formie dodatkowych ekspozycji materiałów POS, promocji cenowych i  modułów reklamowych w gazetkach sieci.Billboard_kampania Delecta_Wielkanoc 2014

Komunikacja ma charakter wizerunkowy i produktowy. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako inspirującej i pomagającej w domowych wypiekach, dzięki szerokiej ofercie ulubionych i sprawdzonych produktów.

Kreację i produkcję spotu powierzono agencji DDB Warszawa, a media do kampanii zakupił Starcom.