Answear wspiera utalentowanych artystów młodego pokolenia – zobacz wyniki Projektu Packshot
Stworzenie idealnego packshotu produktowego to nie lada wyzwanie! Jak tym razem poradzili sobie z nim uczestnicy już 3. edycji kultowego Projektu Packshot, organizowanego przez Answear? Można by rzec, że wyśmienicie! Znana jest już pełna lista zwycięzców! W tym roku konkurs swoim zasięgiem obejmował aż 7 krajów, a finaliści musieli zmierzyć się z kreatywnym sfotografowaniem biżuterii marki Swarovski.
Na czym polegał tegoroczny Project Packshot ?
Już od 3 lat, ogólne założenie opiera się na przygotowaniu pomysłowych kompozycji zawierających produkty. To duży sprawdzian umiejętności, biorąc pod uwagę wyczucie obecnych trendów i pomysłowość jakimi należy się wyróżnić, aby wejść do ścisłej 10 finalistów. Warto wspomnieć, że w tym roku tylko z naszego kraju spłynęło ponad 600 zgłoszeń!
3 edycja konkursu realizowana była pod patronatem marki Swarovski, której to biżuterię musieli sfotografować wszyscy finaliści. Wbrew pozorom, uchwycenie wyjątkowości kryształów, nie było wcale łatwe. Również ze względu na wymagające jury, które składało się z wybitnych ekspertów: Marty Wojtal (fotograf gwiazd), Heiko König (dyrektor działu marketingu marki Swarovski), a także Marcina Świderka (szef działu mody ELLE). Trzeba przyznać, że stało przed nimi spore wyzwanie wyłonienia najlepszej trójki, patrząc na wysoki poziom prac zaprezentowanych przez wszystkich finalistów.
LINDA PARYS
Komu udało się uchwycić niebywałe piękno kryształów?
Kompozycje Mariusza Tokajuka okazały się tymi najlepszymi z najlepszych! Nie sposób nie zauważyć w nich nawiązania do podwodnego świata i odmówić magii. To właśnie ten fotograf otrzymał główną nagrodę i tym samym zagwarantował swoim pracom publikację na łamach magazynu Elle, a sobie uczestnictwo w indywidualnym kursie fotograficznym u jednej z jurorek, znanej na całym świecie, wybitnej fotografki gwiazd Marty Wojtal.
Z kolei wyróżnienia zostały przyznane Lindzie Parys oraz Darii Folcik – obok prac, których również nie da się przejść obojętnie, a co więcej nabrać apetytu na produkty marki. Jak sama Linda Parys mówi: „125-lecie marki Swarovski to celebracja historii i wkładu marki w rozwój definicji biżuteryjnego blasku. To nie tylko uczta dla oczu, ale dla wszystkich zmysłów. Stąd też zdecydowałam się przedstawić biżuterię w formie wykwintnego menu”.
MARIUSZ TOKAJUK
Jaka nagroda czekała dla wyróżnionych Pań? Kultowy Iphone SE 64 GB, który z pewnością umożliwi im wykonywanie jeszcze lepszych fotografii. Z kolei wszyscy finaliści tegorocznej edycji mogli liczyć na zestaw biżuterii marki Swarovski (wyjątkowe kolczyki, bransoletka i wisiorek z motywem łabędzia), zaprojektowany z okazji 125. urodzin marki.
Dlaczego Answear wspiera młodych twórców?
Trzeba przyznać, że sklep Answear jako pierwszy w Polsce zaczął oferować tak duży wybór ubrań, butów i akcesoriów ponad 300 światowych marek. Też jako pierwszy zorganizował tego rodzaju konkurs, w którym to młodzi twórcy mogą zaprezentować swoje kreatywne spojrzenie na modę. Na tym jednak nie koniec. Answear to nie tylko Projekt Packshot, to również wiele innych przedsięwzięć mających na celu wspieranie młodych i początkujących artystów, między innymi takich jak: Bitwa Stylistów, #CatchTheMoment oraz Manifest Your Style. To swoiste otwarcie drzwi dla wielu fotografów, stylistów i innych kreatywnych osób, które swoją przyszłość wiążą z branżą modową.
DARIA FOLCIK
Jednak to właśnie Projekt Packshot jest najbardziej wymagającym kreatywnego podejścia ze wszystkich konkursów marki. Co jeszcze bardziej cieszy, patrząc na liczbę tegorocznych zgłoszeń i ich wyrównany poziom. Z całą pewnością, o tegorocznych finalistach już niedługo usłyszymy wszyscy w nawiązaniu do cenionych nazwisk ze świata mody!
Warto także podkreślić, że Answear starając się być bliżej młodych artystów, staje się coraz większym miejscem inspiracji dla swoich klientów. Natomiast dla samych twórców młodego pokolenia swoistym mecenasem i promotorem ich talentów.