Marka REXONA już w zeszłym roku udowodniła, że potrafi mówić do kobiet w sposób niestandardowy i ciekawy. W 2013 r. przeprowadzono pierwszy w Polsce REXPERYMENT, pokazujący codzienna aktywność Polek – w tym roku REXONA przekonuje – MOŻESZ:WIĘCEJ i zachęca Polki do podejmowania wyzwań wraz z ambasadorką – Anną Lewandowską.
„REXONA to marka z sercem – inspiruje, motywuje – zachęca do działania i do korzystania z życia. Mówimy do kobiet: „Możesz więcej”. To filozofia, dzięki której możesz robić w życiu to, co kręci Cię najbardziej. To zachęta do robienia rzeczy, które sprawiają, że czujemy się lepiej, wyglądamy lepiej – jesteśmy lepszymi ludźmi każdego dnia, pokonując własne ograniczenia. Nasze doświadczenia pokazują również, że kobiety świetnie motywują się do robienia więcej poprzez wspólne działanie, dlatego w tym roku zachęcamy je do podejmowania wspólnych wyzwań – każda z nas może robić to, czego pragnie, ponieważ zawsze może liczyć na niezawodna ochronę, jaką gwarantują antyperspiranty REXONA.”- mówi Agnieszka Poremska, Brand Manager marki REXONA.
Chcąc przekonać kobiety do ideologii MOŻESZ:WIĘCEJ, marka zdecydowała się na współpracę z ambasadorką. Została nią Ania Lewandowska, trenerka personalna, w tym certyfikowana trenerka TRX, z wykształcenia menedżer sportu i specjalistka do spraw żywienia. Ania od 15 lat zawodowo uprawia sport, jest wielokrotną medalistką Mistrzostw Polski i Europy, Mistrzynią Świata w karate fudokan w kumie drużynowym, a także reprezentantką Polski w karate tradycyjnym. Od niemal dwóch lat prowadzi bloga, gdzie inspiruje swoich czytelników do aktywnego i zdrowego trybu życia.
Do współpracy z Rexoną przekonało ją już samo hasło kampanii „Możesz:Więcej”: Kiedy usłyszałam to hasło, od razu wiedziałam, że chcę wziąć udział w kampanii. Jest ono spójne z moją aktywnością zawodową i podejściem do wszystkiego, co robię w życiu. Moim mottem życiowym od zawsze jest: „dla chcącego nic trudnego”. Teraz dołącza do niego: „możesz więcej”! To hasło będę wykorzystywać na blogu i na treningach – stanowi świetną motywację i pokazuje, że każdy z nas może dać z siebie więcej, każdy może trenować i wiele osiągnąć zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.
Udział ambasadorki jest ściśle związany z kampanią marki, która przewiduje niestandardowe działania skierowane do Polek. Jak informuje ambasadorka: „Razem z REXONĄ będziemy motywować dziewczyny do wspólnej aktywności. Zaczynamy od konkursu na profilu Rexony na Facebook’u, gdzie będziemy zachęcać kobiety do pokazania, jak Polki rozumieją hasło MOŻESZ:WIĘCEJ
– 5 finalistek wraz ze swoimi przyjaciółkami zaprosimy na obóz treningowy do Centrum Sztuk Walki, w Dojo Stara Wieś. W drugim etapie naszych działań, poprzez aplikację mobilną, będziemy zachęcać dziewczyny do tworzenia team’ów i realizowania wspólnych wyzwań np. przejechania 30 km na rowerze. Co dwa tygodnie nagrodzimy te drużyny, które prześlą nam udokumentowane wyzwania i będą bawiły się najlepiej podczas realizowania zadań. Oczywiście mnie przypadnie rola wytypowania zwycięzców.”
Kampania z udziałem Anny Lewandowskiej będzie nagłośniona w mediach. W ramach zaplanowanych działań został przygotowany nowy spot reklamowy z udziałem ambasadorki, kreacje internetowe, a także citilighty – wszystko bardzo dynamiczne i motywujące do działania. Za kreację odpowiada agencja RED8 Digital, a za planowanie mediów dom mediowy PHD Media Direction.
ANNA LEWANDOWSKA
Absolwentka Wychowania Fizycznego oraz studiów podyplomowych „Żywienie i wspomaganie dietetyczne w sporcie” na warszawskim AWFie. Z wykształcenia menedżer sportu oraz specjalistka do spraw żywienia. Trenerka personalna, w tym certyfikowana trenerka TRX, uczestniczka licznych specjalistycznych szkoleń. Zawodniczka Karate Klub Pruszków, (2 DAN), reprezentantka Polski w karate tradycyjnym, od 7 lat występująca z orzełkiem na piersi. Wielokrotna medalistka Mistrzostw Polski i Europy. Mistrzyni Świata w karate fudokan w kumie drużynowym. Pasjonatka zdrowego stylu życia, kultury japońskiej, pomysłodawczyni i twórczyni bloga Healthy Plan by Ann (hpba.pl). Ania Lewandowska wspólnie z mężem, wspiera wiele inicjatyw o charakterze prospołecznym i charytatywnym. Oboje są ambasadorami działań na rzecz dzieci, osób potrzebujących.