You are a masterpiece!

Avatar photo
10 września 2021,
dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Piątkowy wieczór 27 sierpnia w hotelu Marriott w Warszawie upłynął pod hasłem You are a masterpiece. W kameralnym gronie lekarzy medycyny estetycznej szwajcarsko-włoska marka produktów dermatologicznych IBSA Group, obecna już w ponad 80 krajach na całym świecie, celebrowała swoje innowacyjne podejście do branży medycyny estetycznej, a także otwarcie Działu Dermatologii Estetycznej w Polsce.

hotel Marriott

Decyzja ta była podyktowana chęcią firmy do nawiązania bezpośrednich relacji z lokalną społecznością medyczną. Oferujemy nie tylko produkty, ale także innowacyjny serwis i partnerstwo w kreowaniu dynamicznie rozwijającego się rynku medycyny estetycznej w Polsce. Wyjątkowość IBSA Derma polega na tym, że w przeciwieństwie do wielu firm na rynku, jej bezpośredniej kontroli podlega cały cykl produkcyjny – zaczynając od procesu biofermentacji surowca, a kończąc na produkcie finalnym dostępnym w gotowych do użycia strzykawkach. IBSA Derma opiera swoją komunikację na odważnym hasłach, które wyrażają brak zgody na jeden kanon piękna, czy ucieczkę od autentycznych rysów twarzy poprzez zabiegi medycyny estetycznej – zachowanie naturalnej ekspresji twarzy to element filozofii marki’’ – mówił w trakcie wydarzenia Marek Dończyk, Sales and Marketing Manager polskiego oddziału IBSA Derma.

Marketing Manager polskiego oddziału IBSA Derma.

 

W portfolio IBSA Derma znajdziemy takie produkty jak:  PROFHILO®, Aliaxin® i VISCODERM®

Fantastyczne spotkanie poprowadził Olivier Janiak, a o oprawę muzyczną zadbała Julia Pietrucha. Kolacja była wstępem do sobotniego (tj 28.08) szkolenia lekarzy z zastosowania innowacyjnych produktów ALIAXIN. Wspomniane produkty są przeznaczone do przywracania objętości skóry, korekcji konturu oraz wypełniania zmarszczek i nierówności skóry.

Fundamentalne aspekty definiujące produkty to integracja z tkanką, wiele kombinacji kwasu hialuronowego o różnej masie cząsteczkowej, duża spójność i czystość kwasu hialuronowego – w celu zachowania naturalnej ekspresji twarzy.

Warto zapamiętać zarówno tego producenta jak i sam produkt ALIAXIN, połączenie szwajcarskiej precyzji z włoskim zamiłowaniem do piękna gwarancja, że o produkcie będzie głośno.

 

 

 



FORUM - bieżące dyskusje

jaką wodę pić?
Nie lubisz smaku samej wody? Miałam tak kiedyś, a potem jakoś się przyzwyczaiłam.
Ogólnie o zdrowiu
Witaminka D musi być, do tego B12 i jak czuję się gorzej,...
Problem z włosami
No właśnie, słusznie zauważyłaś Iwonko, że to skład powinien decydować o wyborze suplementu. Zazwyczaj...
Na Jesienne smutki jakie zapachy?
O zapachu prania? :D Brzmi ciekawie. Zawsze lubiłam tę świeżość, jak ktoś w pobliżu...

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.