Zdalna rezerwacja wizyt w salonach urody – to proste: przez Moment.pl!
Odkąd salony z branży hair & beauty wróciły do pracy, ich codzienność nieco się zmieniła – również w zakresie umawiania wizyt, na które teraz można zapisywać się tylko zdalnie. Salony sięgają więc po wygodne rozwiązanie, które ratuje ich przed niekończącymi się telefonami, a nas przed problemami z dodzwonieniem się. Co to takiego? Poznajcie Moment.pl!
Choć salony zawsze mocno dbały o higienę i bezpieczeństwo, nie zmienia to faktu, że nowe zasady dołożyły właścicielom i pracownikom obowiązków. Dostarczenie nam wysokiej jakości usług stało się więc jeszcze większym wyzwaniem – a nowoczesne narzędzia automatyzujące pracę okazują się na miarę złota. Jednym z takich narzędzi jest platforma Moment.pl, która nie tylko ułatwia życie salonów, ale jest też świetnym rozwiązaniem dla nas, klientów. Dzięki niej nie musimy wisieć na telefonie ani grać w “statki” z pracownikiem, próbując znaleźć termin dogodny dla obu stron. Możemy samodzielnie umawiać się przez internet – i to przez całą dobę. A to jeszcze nie wszystko!
Zgodnie z nowymi zasadami, jakie rząd narzucił salonom z branży hair & beauty, umawianie wizyt może odbywać się teraz tylko zdalnie – a zatem przez internet lub telefonicznie. Rzecz w tym, że na liście obostrzeń pojawił się także zapis, który zakazuje pracownikom używania telefonów podczas wykonywania usług. To logiczne, te małe urządzenia to niesamowite siedliska zarazków. Jednak z drugiej strony, jeśli nikt nie odbierze, to jak mamy się umówić?
Wirus a telefony w salonie
Rozwiązaniem jest tutaj wspomniany Moment.pl i rezerwacja online, dzięki której możemy zapisywać się w najwygodniejszy sposób: samodzielnie. Na wizytówce każdego salonu znajdziemy wszystkie niezbędne informacje na jego temat (cennik, dane kontaktowe, informacje o pracownikach, udogodnieniach na miejscu itp.), a po wybraniu usługi naszym oczom ukaże się kalendarz dostępnych terminów, w których możemy przebierać wedle potrzeb. I tak oto nie mamy już potrzeby dzwonić do salonu, a telefonowy problem rozwiązuje się sam.
Prosta sprawa: rezerwacja online
Z umawianiem się przez telefon bywa różnie. Czasem zajmuje to dwie minuty, innym razem… znacznie więcej. Zasadniczy problem to kwestia dodzwonienia się do salonu w godzinach otwarcia – teraz dodatkowo utrudniona wspomnianymi już obostrzeniami. Ale nawet, gdy już nam się to uda, czasami musimy rozegrać z pracownikiem naprawdę skomplikowaną rundę gry w “statki”, aby pogodzić wolne terminy w salonie z naszymi potrzebami. A może w kalendarzu była jeszcze jakaś data, która pasowałaby nam bardziej, ale jakoś nie wypłynęła w rozmowie?
Z rezerwacją online nie ma takich dylematów. Wszystko jest proste i zajmuje góra minutę – może dwie, jeśli korzystamy pierwszy raz i musimy założyć sobie konto. Rejestracja to szybki proces, w efekcie którego otrzymujemy swój własny, przejrzysty profil, na którym możemy zapisywać sobie ulubione salony, wystawiać opinie (po zrealizowanej wizycie) i przeglądać historię tych opinii, a także wizyt. Sama rezerwacja zamyka się natomiast w 3 prostych krokach:
- Zaznaczamy interesującą nas usługę (lub kilka, jeśli chcemy zarezerwować więcej naraz).
- Opcjonalnie: wskazujemy pracownika, który ma ją wykonać (lub zostawiamy domyślne ustawienie “dowolny pracownik”).
- Z kalendarza dostępnych terminów wybieramy ten, który najbardziej nam odpowiada i zatwierdzamy.
Jeśli dany salon udostępnia taką opcję, możemy także wygodnie zapłacić za swoją wizytę, aby na miejscu nie przekazywać już gotówki ani nie dotykać terminala. Proste, prawda?
A może zakupy?
Oprócz rezerwacji online znajdziemy w Moment.pl jeszcze jedną, przydatną opcję – możliwość zakupu bonów oraz kosmetyków do pielęgnacji domowej. Funkcja pojawiła się na początku pandemii, aby pomóc salonom zarabiać w czasie, kiedy nie mogły przyjmować klientów i realizować swoich usług. Specjaliści szybko przekonali się, że to dla nich świetne rozwiązanie, bo klienci chętnie “przychodzili” na zakupy – częściowo po to, by okazać wsparcie, a częściowo dlatego, że sami nie mogli doczekać się wizyty (albo swoich ulubionych produktów do pielęgnacji).
Teraz, kiedy ze względów bezpieczeństwa nie możemy wstąpić do salonu poza umówionym terminem wizyty, możliwość kupowania bonów i kosmetyków przez internet to nadal świetny złoty środek. I nie ma nawet znaczenia, czy chwilowo pomieszkujemy z dala od ulubionego salonu, czy mamy go za rogiem, bo paczka z zakupami i tak przyjdzie na wybrany przez nas adres, a bony – na maila. Swoją drogą to także świetny sposób, aby sprawić komuś niespodziewany prezent!
Kto nie zna jeszcze Moment.pl, zdecydowanie powinien mu się przyjrzeć – to przecież idealny… moment! Warto też wiedzieć, że korzystanie z portalu i aplikacji mobilnej jest całkowicie bezpłatne, wystarczy więc wejść na www.moment.pl lub pobrać apkę z AppStore albo Google Play i po prostu zacząć korzystać!