Sweter, szalik, czapka, rękawiczki, kurtka, skarpety, buty… kiedy zima szczypie w uszy, chwila zazwyczaj spędzana przed szafą w poszukiwaniu idealnego zimowego outfitu zamienia się w godzinę. Albo dwie. Lub trzy – według upodobań. Wszystko jest bardziej skomplikowane i czasochłonne – aż do czasu pierwszych roztopów i mocniejszych promieni słońca. Dlaczego wiosna sprawia, że czujemy się lepiej, a życie jest… przyjemniejsze?
Wiosną łatwiej wyjść z domu…
Wiosnę opiewali poeci i pieśniarze, muzycy i malarze – pożegnanie zimy to nie tylko wielkie przebudzenie przyrody, ale wielkie porządki w szafie. Robimy miejsce na cienkie płaszczyki, zwiewne sukienki i lekkie buty, których największą zaletą jest… szybkość, z jaką można je założyć. Wraz z początkiem kwietnia, spontaniczne wyjście na spacer nie wiąże się z ubieraniem, które trwa wieczność. Telefon od przyjaciółki, która chce zabrać Cię na zakupy? Kiedy nie widzisz sterty ubrań, które musisz założyć przed potencjalnym wyjściem, decyzja na „tak” przychodzi jakoś łatwiej. I szybciej.
…obudzić się…
Ciemność, widzę ciemność – nie ma nic gorszego, niż pobudka w środku nocy. Albo rankiem – kiedy słońce jeszcze słodko śpi i dopiero leniwie zbiera się do wyjścia ponad horyzont. Wiosna to czas, kiedy dni stają się coraz dłuższe, a poranki – przychodzą coraz wcześniej. Czy może być lepszy sposób na rozpoczęcie nawet najbardziej wymagającego dnia, niż obudzenie się w promieniach słońca?
… i otworzyć się na nowości!
Znajdź swój styl, zakochaj się na wiosnę – wszyscy znamy slogany, które mówią o tym, że wraz z końcem zimy zwiększają się szansę na zmianę. Nowe znajomości, nowe kierunki podróży i nowa… Mrożona Kawa Chai w SUBWAY® czekają na Ciebie już tej wiosny. Na co skusisz się najpierw?
Dodatkowe informacje:
SUBWAY®
Historia marki SUBWAY® rozpoczyna się w 1965 roku w Bridgeport w stanie Connecticut (USA). Wtedy właśnie przedsiębiorczy siedemnastolatek Fred DeLuca otwiera „Pete’s Super Submarines”, bar z sandwiczami przypominającymi łodzie podwodne, żeby zdobyć pieniądze na studia. Pomaga mu w tym przyjaciel Peter Buck. Restauracja szybko zdobywa popularność, otwierają się kolejne lokale a nazwa zostaje skrócona do SUBWAY®. Kolejne lata są pasmem sukcesów, powstaje system franczyzowy, dzięki któremu sieć rozwija się błyskawicznie.
Restauracje SUBWAY® słyną z amerykańskich sandwiczy przyrządzanych na oczach klienta i zgodnie z jego życzeniem. Sandwicze komponowane są ze świeżych warzyw, mięs i wędlin, na świeżo wypiekanym pieczywie. Ten wyjątkowy koncept przez lata zyskał miłośników na całym globie. Dziś sieć SUBWAY® liczy 44 794 restauracji w 112 krajach i jest największą siecią restauracji na świecie. Pierwsza restauracja SUBWAY® w Polsce powstała w 2000 r. w Warszawie, w okolicy Giełdy Papierów Wartościowych. Obecnie sieć liczy ponad 100 punktów w całym kraju, z kolejnymi 10 w budowie.
www.subway.com