Modny mężczyzna na wiosnę

17 maja 2010, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Tej wiosny mężczyzna RESERVED nie boi się odważnych i kontrastowych kolorów Nie zabraknie ich w nowej, męskiej kolekcji RESERVED na sezon wiosenno-letni. Połączenie ekstrawagancji, elegancji i swobody wprawi każdego mężczyznę w beztroski, wiosenny nastrój.
Zapraszamy do salonów RESERVED

Nowy sezon w modzie wraz z wiosną budzi się do życia. RESERVED w swojej wiosennej kolekcji uwzględniło różnorodność form i kolorów. Projektanci zadbali by nie zabrakło lubianych i cenionych modeli typu city, idealnych do pracy czy na bardziej formalne okazje, szerokiego wyboru  casual dla wszystkich ceniących wygodę i luz  oraz  wachlarza bardziej ekstrawaganckich ciuchów dla nieco młodszego klienta w linii young. Wiosna sezonu 2010 będzie nie tylko prawdziwie męska ale i pełna zdecydowanych kontrastów oraz nowych trendów.

Mężyczna City bez problemu poszerzy swoją garderobę o koszulę, spodnie, płaszcze, swetry, polówki czy gładkie t-shirty o klasycznych formach, utrzymanych w tonie niezobowiązującej elegancji. Podstawą linii bezapelacyjnie są koszule – ich biznesowy charakter gwarantuje idealną kompozycję z marynarką i krawatem ale również w nieco swobodniejszym stylu ze swetrem lub kamizelką. Wiosenną świeżość modeli podkreśla ciepła kolorystyka oparta na przełamaniach klasyki: bieli, czerni, granatu, błekitu i beżu z kontrastującymi odcieniami purpury, różu, turkusu i royalu.

Linia Casual w tym sezonie posiada dwie odsłony – prostą w formie garderobę o czystych kolorach i zdecydowanym charakterze dla wiosennych marzycieli, określoną nazwą Imaginer oraz powrót do rozkwitającej natury w kolekcji Organic. Imaginer to mężczyzna ceniący prostotę i funkcjonalność z ultranowoczesną kolorystyką błękitów, granatów i bieli w duecie z czerwienią i karmelem. W konwencji Organic stawia on na wolność obcowania z przyrodą, inspirację jej wiosennym rozkwitem. To filozofia lepszego, bliższego faunie i florze świata miasta, którą projektanci postanowili pokazać w modelach gwarantujących swobodę i relaks. Delikatne połączenia kolorystyczne zaczerpnięte prosto z natury sprawiają wrażenie jakby wypalonych słońcem. Dobrano tu paletę z kremów, beży, brązów, zieleni i żółci kontrastujących z przełamaniami barw surowych owoców leśnych, błekitów, róży i szarości.

Linia męska YOUNG dedykowana nieco młodszym klientom. Pierwsza z nich,  pod hasłem Get in Style jest eskalacją miejskiego stylu życia, sportowej elegancji zaprojektowanej z myślą o potrzebach „faceta w wielkim mieście”. Bazą są tu zadrukowane tematyką koncertowo-rockową t-shirty w zdecydowanej kolorystyce bieli, czerni, fioletu i antracytu. Druga, sygnowana określeniem Back to Spring to synonim naturalności, wolności i frywolności nie pozbawionej męskiego charakteru. Inspirowane podróżami, festiwalami i muzyką modele mają charakter delikatnie znoszonych, spranych a ich luz podkreślają zastosowane pastelowe kolory: pistacja, róż, krem z akcentami błękitu, zieleni i szarości. Swobodę linii podsycają pojawiające się na kamizelkach, szortach czy koszulach kratki oraz zupełnie luźne motywy t-shirtów. Czuć, że nadchodzą letnie klimaty.