Ruszyła kampania reklamowa marki M’onduniq

18 kwietnia 2016, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Ruszyła kampania reklamowa marki M’onduniq – Twarzą kosmetyków została Ilona Adamska

Wybór ambasadorki marki kosmetycznej to bardzo ważne posunięcie w budowaniu wizerunku i pozycji produktów na rynku. Ważne jest, aby osoba będąca jej wizytówką mogła utożsamiać się z jej produktami i być w pełni z nimi kompatybilna.

2

Twarzą marki kosmetycznej M’ONDUNIQ w Polsce została w tym roku Ilona Adamska – redaktor naczelna i wydawca magazynów Imperium Kobiet oraz Law Business Quality. Pochodząca z Podkarpacia modelka to także właścicielka agencji Public Relations I.D.MEDIA, autorka książek, działaczka społeczna. Jej firma znalazła się w tym roku w prestiżowym albumie „Diamenty Forbesa 2016”, a sama Adamska zdobyła tytuł Kobiety Roku 2015 w plebiscycie organizowanym przez małopolską telewizję MTV24.TV.

3

–  Profesjonalne produkty dermokosmetyczne marki M’onduniq skierowane są dla osób bardzo wymagających, które oczekują natychmiastowych efektów i jednocześnie wysokiej jakości. Pani Ilona Adamska jest idealnym przykładem kobiety niezależnej, ambitnej, kreatywnej i bardzo zaangażowanej w swoje projekty zawodowe. Przy takim trybie życia i pracy nie może pozwolić sobie na inwazyjne zabiegi czy skomplikowane terapie. Potrzebuje produktów, które zapewnią jej piękny, zdrowy i nieskazitelny wygląd każdego dnia. To idealny przykład dla każdej kobiety, która może identyfikować się właśnie z naszą ambasadorką. – wyjaśnia Łukasz Milczarek, dyrektor marki.

 

5
– Natychmiastowe działanie, innowacyjne składniki, profesjonalne i nieinwazyjne terapie oraz idealne konsystencje to podstawowe założenia marki. Takie deklaracje wymagają rzeczywistego i naturalnego potwierdzenia, które niewątpliwe odzwierciedla właśnie Pani Ilona. Jest osobą naturalną, życzliwą, chętnie służy pomocą, a także wspomaga wszelkie działania promujące kobiecy biznes. Organizuje eventy i spotkania dla kobiet, wspiera fundacje charytatywne, prowadzi własny biznes, promuje zdrowy tryb życia i jednocześnie potrafi zadbać o swój wizerunek. Od lat stosuje również produkty marki M’onduniq co jednocześnie potwierdza jej wiarygodność w byciu prawdziwą ambasadorką. – dodaje Milczarek.

zz
– Jestem szczęśliwa, że mogłam po 3 latach przerwy od modelingu powrócić przed aparat i to jako twarz znanej i cenionej nie tylko w Polsce marki kosmetycznej. To dla mnie wielki zaszczyt. Kosmetyki znam od 3 lat, regularnie używam, korzystam również z zabiegów w prestiżowym salonie spa w Łodzi. Polecam wyjątkowe produkty wszystkim kobietom, które chcą od życia „więcej”.  – mówi Ilona Adamska, nowa ambasadorka marki.

Za sesję wizerunkową i kampanię reklamową odpowiada Dorota Czoch. Makijażem zajęła się Agnieszka Rudzińska.