Soczysty rabat na Dzień Kobiet na książkę „Jak Zarabiać na makijażu?”
Specjalnie dla wszystkich kobiet z okazji ich święta przygotowaliśmy soczysty rabat na książkę „Jak zarabiać na makijażu?”
Każda osoba, która w koszyku zamówienia TUTAJ wpisze „Prezent” – otrzyma 20zł rabatu plus darmową wysyłkę.
Dodatkowo każda z osób kupująca książkę w dniach od 15 stycznia do 30 marca 2015 roku bierze udział w konkursie gdzie nagrodami są 3 Profesjonalne lustra do makijażu Marki Soled, oraz 3 paczki z kosmetykami do makijażu i urody.
Promocja trwa do 9 marca 2015 roku.
O książce:
Pierwsza w Polsce Biznesowa Książka dla Wizażystów „Jak Zarabiać na makijażu?”.
To 98 stron przykładów jak wykorzystać umiejętności realizacji makijażu, aby na tym zarobić. Pomysły sprawdzone, łatwe do realizacji dla każdej wizażystki. Książka polecana dla początkujących wizażystek, lub osób, które chcą zarabiać na makijażu.
Wiele sprawdzonych pomysłów na pozyskanie klienta: jak go do siebie przybliżyć, jak sprawić, aby do nas często wracał i polecał nasze usługi, jak przeciwdziałać zaniżaniu cen konkurencji.
Książka jako wsparcie rozwoju i sprzedaży ma nakierować obecne wizażystki w kwestii sprzedaży własnych usług i pokierować ich ścieżką kariery.
Uzmysłowić co jest ważne w postrzeganiu przez klienta i potencjalnego pracodawcy tudzież współpracy biznesowej na różnych płaszczyznach.
Kalendarz pozyskiwania klientów przez 365 dni w roku.
Wyszczególnienie miesiąc po miesiącu jakimi sposobami pozyskiwać klienta.
Spis treści
Rozdział I Robię makijaż i co z tego ?
Rozdział II Autopromocja – sposoby skutecznej autopromocji
Rozdział III Jak budować siatkę kontaktów i dbać o kontakty
Rozdział IV Marketing wizażysty, sposoby finansowe i bezfinansowe marketingu w celu pozyskania klientów
Rozdział V Planowanie roku i pozyskiwanie klient w 365 dni –
sposoby na pozyskiwanie klientów dla każdego miesiąca z osobna
Rozdział VI Obsługa Klienta i przygotowanie do pracy – jak przekonać klientów do powrotu i polecania naszych usług
Rozdział VII Realizacja warsztatów makijażu krok po kroku –
przygotowanie, kwestie prawne, pozyskiwanie klientów na warsztaty
Rozdział VIII Polityka cenowa i jak przeciwdziałać konkurencyjnemu zaniżania cen
Rozdział IX Współprac z partnerami biznesowymi – wybór i pozyskiwanie partnerów biznesowych
Rozdział X Współpraca z drogerią – plusy i minusy współpracy z drogeriami
Rozdział XI Współpraca komercyjna – jak pozyskać współpracę reklamową, telewizyjną, komercyjną
Rozdział XII Konkurencja jak z nią żyć i efekt pomówienia – kwestie prawne, konkurencja naszym plusem
Rozdział XIII Zaakceptuj swój zawód