Paulina Krupińska twarzą kampanii Le Désir

22 stycznia 2015, dodał: marta.magnifico
Artykuł zewnętrzny

 

Le Désir to nowa na polskim rynku marka modowa. Twarzą pierwszej wizerunkowej kampanii została Paulina Krupińska.

file1421918577

Powstała w lipcu 2014 roku Le Désir łączy w sobie najnowsze trendy i klasyczną elegancję. Ma być odpowiedzią na potrzeby najbardziej wymagających klientek. Kolekcja wiodąca składa się z sukienek, spódnic, bluzek, marynarek, spodni, krótkich spodenek i leginsów. Na wieszakach znajdziemy też uwielbiane przez fashionistki wełniane swetry i futrzane kamizelki. Regularnie wprowadzane będą nowości, które urozmaicą kolekcję
i zachęcą do odwiedzenia luksusowego butiku i sklepu on-line częściej niż raz na pół roku.

Paulina Krupińska, jedna z czołowych polskich modelek i panująca od 2012 roku Miss Polonia, została twarzą pierwszej wizerunkowej kampanii marki Le Désir, która rozpocznie się w styczniu br.  Media plan przewiduje obecność w internecie, mediach społecznościowych oraz wybranych tytułach prasowych.

Pierwszy butik Le Désir mieści się w Warszawie przy ulicy Hożej 55. W strategii działań sprzedażowych na najbliższe trzy lata planowane jest otworzenie sieci sklepów w największych miastach w Polsce.