Prezent z opcją wyboru

18 grudnia 2014, dodał: yolo
Artykuł zewnętrzny

file1418914728

Chociaż brzmi to nieprawdopodobnie, czasami największą trudność sprawia nam znalezienie prezentu dla osoby, którą znamy najlepiej. To właśnie najbliższym chcemy ofiarować coś naprawdę wyjątkowego. Jeśli w tym roku chciałbyś zaskoczyć wszystkich swoją pomysłowością, mamy dla Ciebie podpowiedź.

Czy znasz uczucie zawodu kiedy widzisz, że osoba przez Ciebie obdarowana nie jest zadowolona z prezentu? Czy czasami okazuje się, że wielogodzinna tułaczka po zatłoczonych galeriach handlowych w poszukiwaniu idealnego podarunku nie przyniosła oczekiwanych rezultatów? Rozwiązaniem tego problemu może okazać się pozostawienie obdarowanemu pewnej swobody wyboru. Super Prezenty dają taką możliwość, a zakupu można dokonać w internecie – wygodnie i bez wychodzenia z domu.

Zestaw pełen możliwości

Może ktoś z Twoich bliskich marzy o ekscytującej jeździe Lotusem Super Seven lub o driftingu? A może chciałby spróbować swoich sił na FlyBoardzie? Zestaw podarunkowy SUPERemocje oferuje bogatą paletę możliwości dla osób lubiących silne wrażenia i przypływ adrenaliny. Zawiera wszystko to, co uwielbiają entuzjaści wszelkich aktywności. Dzięki możliwości wyboru, obdarowany sam zdecyduje, która z atrakcji najbardziej mu odpowiada i której z nich najbardziej chciałby spróbować, dlatego nie ma możliwości zaliczenia prezentowej „wpadki”. Jeśli planujesz podarunek dla energicznej i bardzo żywiołowej osoby, taki prezent na pewno spełni jej oczekiwania.

Bez względu na to, kim jest osoba obdarowywana, zestaw podarunkowy będzie najlepszą opcją prezentową w sytuacji, kiedy chcesz pozostawić komuś pewną swobodę wyboru. Spośród kilkudziesięciu zebranych propozycji, na pewno trafi się jedna, wymarzona oferta. Obdaruj swoich bliskich możliwością przeżycia niezapomnianych chwil i spraw im radość w tym wyjątkowym, świątecznym czasie.

***

Firma Super Prezenty Sp. z o.o. weszła na polski rynek w lutym 2012 roku. Jest częścią międzynarodowego koncernu Gera Dovana, mającego swoje filie na Litwie, Łotwie, Białorusi i w Rosji. Firma wychodząc naprzeciw preferencjom konsumentów, przeprowadziła rebranding logotypu, dostosowując go do polskiego rynku. Spółka posiada międzynarodowe doświadczenie w handlu detalicznym oraz e-commerce. W swojej ofercie posiada dziesiątki przeżyć, zarówno ekstremalnych, jak również odprężających czy edukacyjnych dla dzieci. Prowadzi sprzedaż internetową oraz stacjonarną w największych centrach handlowych w Warszawie: Reduta, Targówek, Galeria Mokotów oraz Fashion House Piaseczno. 



FORUM - bieżące dyskusje

Wasze pomysły na stronę urodaizdrow…
Plotki o celebrytach są fajne np. w kontekście ich nowych filmów czy piosenek...
W jaki sposób używać rozświetlaczy?…
Oszczędnie je trzeba nakładać, a nie tak żeby świecić się jak latarnia..
Własna tablica reklamowa
Fajne są neony - wraca moda na nie w miastach...
Cukrzyca ciążowa
Ten problem pojawia się głównie u kobiet z nadwagą i złymi nawykami żywieniowymi. Nie...