Delecta reklamuje desery

3 lutego 2014, dodał: KMC PR
Artykuł zewnętrzny

W samym środku zimy Delecta stawia na promocję soczystych owocowych deserów. Komunikację reklamową dla kategorii deserów z oferty marki zaplanowano na luty br. w telewizji, VOD oraz w  prasie handlowej.

Celem kampanii, adresowanej do kobiet w wieku 25-45 lat, jest wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako dostawcy szerokiej gamy owocowych deserów: kisieli instant, kisieli do gotowania i galaretek. Oś komunikacji stanowią produkty reprezentatywne dla oferty producenta – najnowsze kisiele z linii Owocowy kubek  Delecta (smaki: czarna porzeczka i żurawina).

Emisje  billboardów sponsorskich zaplanował Starcom przed wybranymi programami w Polsacie, TVN i TVP2 oraz przed serialami w TVN Player i TVP VOD. W prasie handlowej pojawią się ogłoszenia reklamowe przygotowane przez Gutenberg Designe. Kampanii reklamowej towarzyszyć będą działania prosprzedażowe w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji: dodatkowe ekspozycje materiałów POS, promocje cenowe oraz moduły reklamowe w gazetkach sieci.

Delecta_Owocowy Kubek_kampania 2014.02_stopklatka

Metryczka kampanii:

Czas trwania:  1-28 lutego 2014 r.

Klient: Rieber Foods Polska S.A.

Produkt: owocowe desery  Delecta

Rodzaj kampanii: prosprzedażowa, wizerunkowa

Media: TV, VOD, prasa handlowa

Kreacje prasowe:  Gutenberg Designe

Billboard sponsorski: DDB Warszawa

Dom mediowy: Starcom

PR: Kolterman Media Communications

 



FORUM - bieżące dyskusje

Naturalne kosmetyki
Sama robię kremy, ale to wymaga wysokiej higieny, bo inaczej krem się...
Typy mężczyzn
Maminsynki wychowane przez samotne matki. Tragedia... oni nie są zdolni do żadnego związku...
Jak można zostać dietetykiem
Kurs dietetyki też jest ok, jeśli ktoś się sam dokształca i interesuje swoją dziedziną.
leczenie niepłodnosci
Moim zdaniem leczenie nepłodności ma sens do 30. roku życia. Potem wzrasta znacznie ryzyko...