Spotkanie sygnowane dbałością o naturalne piękno
Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia, w Czekoladziarni Wrocławskiej przy ulicy Włodkowica 19 we Wrocławiu, odbyło się pierwsze spotkanie z cyklu – SylvECO Cafe – porozmawiajmy o naturalnej pielęgnacji. W atmosferze ogólnego podekscytowania, częstowane wybornymi pralinkami i otulone aromatem olejków eterycznych panie, miały okazję posłuchać o właściwościach naturalnych kosmetyków marki Sylveco.
Oprócz prelekcji dotyczącej różnic między kosmetykami naturalnymi a konwencjonalnymi, uczestniczki spotkania mogły osobiście przetestować kosmetyki – sprawdzić ich konsystencję i zapach. Miały również szansę dowiedzieć się jak prezentuje się skład produktów oraz, dzięki uprzednio przygotowanej ankiecie, stwierdzić jaki rodzaj cery posiadają, co pozwoliło na dobór odpowiedniego kosmetyku pielęgnacyjnego.
Imprezę uświetnili swoim uczestnictwem partnerzy spotkania. Pani Roma Szafarek z makijażodkuchni.pl zaprezentowała na jednej z uczestniczek spotkania, jak efektownie i w szybki sposób uzyskać naturalny Look. Pani Anna Pakulska z Mydlarni Wrocławskiej natomiast, przedstawiła właściwości świec zapachowych i kominków do aromaterapii, dzięki którym, w szybki sposób można przygotować klimat domowego SPA. Nie obyło się bez niespodzianek. W mini quizie przygotowanym przez organizatorów spotkania, wylosowane panie, w nagrodę za poprawne odpowiedzi, otrzymały nagrody ufundowane przez markę Sylveco i partnera spotkania – portal urodaizdrowie.pl.
Spotkanie zakończyło się prezentacją nowatorskiego pomysłu rozpowszechniania idei naturalnej pielęgnacji, nad którym obecnie pracuje marka Sylveco. Firma, chce promować spotkania kobiet i ich przyjaciółek na mitingach spod znaku Domowego SPA. Uczestniczkom będą przekazywane zestawy kosmetyków i akcesoria potrzebne do stworzenia klimatu domowego salonu odnowy.
Marka Sylveco przewiduje również poprowadzenie kolejnych spotkań z cyklu SylvECO Cafe – porozmawiajmy o naturalnej pielęgnacji w innych miastach Polski. Firma pragnie propagować ideę naturalnej pielęgnacji i zaznajamiać szerszą publiczność z właściwościami naturalnych kosmetyków.