Laureaci Złote Spinacze 2011

27 października 2011, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Podwójne wyróżnienie dla Lokal Bez Papierosa.pl w konkursie „Złote Spinacze 2011”

Kampania społeczna Lokal Bez Papierosa.pl, organizowana przez Stowarzyszenie MANKO, otrzymała wyróżnienie w dwóch kategoriach – Kampania Edukacyjna oraz Public Affairs&Lobbying, podczas Gali Finałowej prestiżowego konkursu na najlepsze kampanie Public Relations „Złote Spinacze 2011”.

Konkurs „Złote Spinacze”, organizowany jest przez Związek Firm Public Relations już od 10 lat, zyskując miano najbardziej prestiżowego konkursu w branży PR. Jak zaznaczają organizatorzy „Głównym celem konkursu jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce.” Tegoroczna edycja była rekordowa, przyjmując aż 178 zgłoszeń w 19-stu kategoriach. Galę poprowadził Olvier Janiak, redaktor magazynu MaleMan.

Od wielu lat walczymy z patologiami i absurdami życia społecznego. Nasza kampania przyczyniła się do zmiany postaw społecznych, prowadzenia dialogu społecznego i szerokiej dyskusji medialnej oraz zmiany prawa. To ogromne wyróżnienie, że nasza praca została doceniona przez najlepszych specjalistów branży PR w Polsce aż w dwóch kategoriach. – komentuje Łukasz Salwarowski,  pomysłodawca kampanii Lokal Bez Papierosa.pl.

DLACZEGO LOKAL BEZ PAPIEROSA.PL?

Ogólnopolska kampania społeczna Lokal Bez Papierosa.pl działa z powodzeniem od 6 lat, edukując w zakresie negatywnych skutków biernego palenia oraz konieczności tworzenia miejsc wolnych od dymu tytoniowego. MANKO stworzyło sieć 1900 lokali bez papierosa, zorganizowało 60 eventów i konferencji, rozdało 300 000 map lokali bez papierosa, uzyskało 2500 relacji w mediach.

Działania miały także na celu wsparcie projektu wprowadzenia w Polsce zakazu palenia w miejscach publicznych. Pozyskano wsparcie gwiazd, autorytetów zdrowia, 100 NGOsów, 16 000 podpisów na eventach, stronie www i social media. Uczestniczono w pracach Sejmowej Komisji Zdrowia i innych organizacji branżowych. Prowadzono aktywną komunikację z mediami oraz sektorem Horeca.

Rezultat? Zakaz palenia wszedł w życie 15 XI 2010.

Zespół Stowarzyszenia MANKO dołączył do grona wyróżnionych w tym prestiżowym konkursie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i poświęceniu dla wspólnej idei, którą wszyscy wyznajemy. To wielki sukces, który dał nam jeszcze większą energię do dalszego działania! – podkreśla Magdalena Petryniak, koordynator kampanii Lokal Bez Papierosa.pl

portal urodaizdrowie.pl jest patronem medialnym kampanii Lokal bez Papierosa