Jesteście już w gronie osób, które wspierają akcję „Życie ma smak”? Jeśli nie zachęcamy. Dlaczego?
Ważnym i inspirującym momentom naszego życia w wielu przypadkach towarzyszy jedzenie.
Z podróży najchętniej przywozimy nowe smaki, u przyjaciół kosztujemy nowych potraw, modyfikujemy sprawdzone przepisy, unowocześniamy receptury, którymi następnie dzielimy się z najbliższymi. Kuchnia jest miejscem, które miksuje emocje – sprawia, że rosną jak na drożdżach – dosłownie. Taka jest właśnie pozytywna (i pyszna!) kampania „Życie ma smak”, której głównym partnerem jest marka HELCOM.
„Życie ma smak” to akcja skupiająca fanów jedzenia wokół kulinarnych emocji, których celem jest zapisywanie wspomnień w postaci pysznych przepisów. Jak przekonują autorzy akcji ”warto pamiętać, że nasze wspomnienia mają swój niepowtarzalny zapach i smak!”
Dla wielu ludzi smakowanie życia rozpoczyna się od kulinarnych podróży i eksperymentów, a kuchnia jest idealnym miejscem do tego, by się „wyszaleć”, dać upust emocjom, zachwycić! Ograniczeniem są jedynie nasze kubki smakowe i blat roboczy.
Każdy próbuje życia w inny sposób, ważne jest odkrywanie i dzielenie się nim z tymi, którzy mają odwagę go próbować… Bo „Życie ma smak” to nie tylko gotowanie. To akcja, która skupia pasjonatów, amatorów i koneserów smaków, pragnących się dzielić swoimi ulubionymi daniami, otwartych na nowe doznania, chcących żyć pełną piersią.
Od dziś Wasze kulinarne przygody mogą nabrać nowego znaczenia. Dołączcie do naszej smakowej społeczności. Polubcie profil na FB, zamieszczajcie przepisy i zdjęcia, komentujcie, poznawajcie nowych ludzi i ich smaki. Bycie mistrzem gotowania w tym miejscu nie jest obowiązkowe, najważniejsza jest zabawa i dobry humor. Akcja zakłada wiele konkursów i aktywności pozwalających uczyć się nowych rzeczy oraz miło – ze smakiem – spędzać czas. Za nami już pierwszy kulinarny konkurs „Palce lizać”. Do zwycięzców już powędrowały kosze HELCOM pełne nowych smaków.