Zostań Aquaphorianinem – nowa misja i konkurs z nagrodami marki AQUAPHOR

Avatar photo
23 kwietnia 2024,
dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

 

Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE),  coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na lepszą – czystą, zdrową i bezpieczną. Nowa kampania marki prowadzona jest pod hasłem „Zostań Aquaphorianinem” i bezpośrednio nawiązuje do misji AQUAPHOR.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na kwestie środowiskowe, z którymi boryka się nasza planeta. Powietrze jest pełne szkodliwych gazów, woda – pestycydów i plastiku. Giną kolejne gatunki flory i fauny, a my stajemy się ofiarami postępującego zanieczyszczenia Ziemi. Problemy te skłoniły AQUAPHOR do stworzenia brand hero marki – Aquaphorianina o wdzięcznym imieniu Aqualenek (jego nazwa pochodzi od unikalnego, opatentowanego przez AQUAPHOR jonowymiennego włókna Aqualen, które jest składnikiem wszystkich wkładów filtrujących marki oraz umożliwia wydajną i skuteczną filtrację, a także usunięcie z wody pitnej do 99% metali ciężkich).

Kampania AQUAPHOR startuje 22 kwietnia, kiedy obchodzimy Światowy Dzień Ziemi. To właśnie wtedy rozpocznie się misja Aqualenka.

Mam nieziemską moc i nie zawaham się jej użyć. Zmienić wodę na czystą – w  kranie, w rzece, w jeziorze, a nawet morzu – po to przybywam! Nie ważne co masz. Najważniejsze kim jesteś. Pamiętaj, I Ty możesz zostać Aquaphorianinem!

Aqualenek mający postać sympatycznego przybysza z innej planety ma nam pomóc ratować Ziemię przed ekologiczną zagładą. Jego zadanie to przede wszystkim edukacja – zarówno dzieci, jak i dorosłych – w zakresie ochrony środowiska, zachowania bioróżnorodności, a także dostarczenia krystalicznie czystej wody każdemu z nas. Jako że dobre nawyki powinniśmy kształtować od najmłodszych lat, zadbaliśmy o to, by nasz brand hero miał szansę dotrzeć do dzieci i ich rodziców. W kolejnych falach kampanii Aqualenek ma udzielać wskazówek i pokazywać, co można zrobić dla planety, ale i bezpieczeństwa nas samych” – poinformowała Marzena Lewandowska, wieloletnia dyrektor marketingu Aquaphor Poland Sp. z o.o.

Pragniemy podnieść świadomość na temat problemów, z jakimi boryka się wiele osób na całym świecie, chcąc uzyskać dostęp do czystej wody, oddychać świeżym powietrzem czy cieszyć się różnorodnością gatunków roślin i zwierząt, które w zanieczyszczonym środowisku po prostu wyginą – dodała Marzena Lewandowska, która odpowiada za strategię, koncept kreatywny oraz komunikację kampanii w mediach.

Realizacją kampanii AQUAPHOR w sklepach sieciowych zajmuje się marketing manager Aleksandra Doroszewska. Misja Aqualenka komunikowana będzie na atrakcyjnych i angażujących materiałach POS, m.in. ekspozycjach spektakularnych, displayach, plakatach czy wobblerach. Za koncepcję wizualną kampanii odpowiada agencja Yellowcups, a Dom Mediowy Mediain Sp. z o.o. poprowadzi kampanię od strony digitalowej.

I Ty możesz zostać Aquaphorianinem – konkurs na start!

W ramach pierwszej fali kampanii przygotowany został konkurs konsumencki, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody, takie jak: hulajnogi z kaskami z wizerunkiem Aqualenka, pluszaki Aqualenka oraz dzbanki elektroniczne AQUAPHOR J. Shmidt 500 do filtracji wody. Konkurs prowadzony będzie za pośrednictwem strony www.aquaphor.com/pl-pl/zostanaquaphorianinem w dniach 22.04 -19.05.2024 r.

Aktywacja wspierana będzie zasięgową kampanią digitalową, a także działaniami w social mediach – na profilach marki AQUAPHOR oraz u rozpoznawalnych influencerów. Zaplanowano także wsparcie akcji w podcastach, prasie i outdoorze.

Jak powiedziała badaczka przyrody Jane Goodall: „Dopiero gdy zrozumiemy, zacznie nam zależeć. Dopiero wtedy zaczniemy pomagać. I dopiero wtedy zdołamy się uratować”. Aqualenek przybywa po to, by pokazać jak wiele jest sposobów na to, aby ochronić planetę i zachować dziką przyrodę. Nie zapominajmy, że wszyscy mamy na to wpływ!

 

 



FORUM - bieżące dyskusje

jaki nastrój macie dziś...?
Oj, ból głowy potrafi uprzykrzyć dzień. Coś o tym wiem, niestety.
Black Friday
Fakt, można trafić świetne okazje przy likwidacji. Jak tam dziewczyny, skorzystałyście na tegorocznym Black Friday?
Wędkowanie
To rzeczywiście może być trudne, choć podobno ta "cisza" natury ma relaksujące działanie.
Pochwalcie się ostatnimi zakupami :…
Brzmi jak coś milutkiego i ciepłego. Jaki kolorek tego zestawu?

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.