Zostań Aquaphorianinem – nowa misja i konkurs z nagrodami marki AQUAPHOR

23 kwietnia 2024, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

 

Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE),  coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na lepszą – czystą, zdrową i bezpieczną. Nowa kampania marki prowadzona jest pod hasłem „Zostań Aquaphorianinem” i bezpośrednio nawiązuje do misji AQUAPHOR.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na kwestie środowiskowe, z którymi boryka się nasza planeta. Powietrze jest pełne szkodliwych gazów, woda – pestycydów i plastiku. Giną kolejne gatunki flory i fauny, a my stajemy się ofiarami postępującego zanieczyszczenia Ziemi. Problemy te skłoniły AQUAPHOR do stworzenia brand hero marki – Aquaphorianina o wdzięcznym imieniu Aqualenek (jego nazwa pochodzi od unikalnego, opatentowanego przez AQUAPHOR jonowymiennego włókna Aqualen, które jest składnikiem wszystkich wkładów filtrujących marki oraz umożliwia wydajną i skuteczną filtrację, a także usunięcie z wody pitnej do 99% metali ciężkich).

Kampania AQUAPHOR startuje 22 kwietnia, kiedy obchodzimy Światowy Dzień Ziemi. To właśnie wtedy rozpocznie się misja Aqualenka.

Mam nieziemską moc i nie zawaham się jej użyć. Zmienić wodę na czystą – w  kranie, w rzece, w jeziorze, a nawet morzu – po to przybywam! Nie ważne co masz. Najważniejsze kim jesteś. Pamiętaj, I Ty możesz zostać Aquaphorianinem!

Aqualenek mający postać sympatycznego przybysza z innej planety ma nam pomóc ratować Ziemię przed ekologiczną zagładą. Jego zadanie to przede wszystkim edukacja – zarówno dzieci, jak i dorosłych – w zakresie ochrony środowiska, zachowania bioróżnorodności, a także dostarczenia krystalicznie czystej wody każdemu z nas. Jako że dobre nawyki powinniśmy kształtować od najmłodszych lat, zadbaliśmy o to, by nasz brand hero miał szansę dotrzeć do dzieci i ich rodziców. W kolejnych falach kampanii Aqualenek ma udzielać wskazówek i pokazywać, co można zrobić dla planety, ale i bezpieczeństwa nas samych” – poinformowała Marzena Lewandowska, wieloletnia dyrektor marketingu Aquaphor Poland Sp. z o.o.

Pragniemy podnieść świadomość na temat problemów, z jakimi boryka się wiele osób na całym świecie, chcąc uzyskać dostęp do czystej wody, oddychać świeżym powietrzem czy cieszyć się różnorodnością gatunków roślin i zwierząt, które w zanieczyszczonym środowisku po prostu wyginą – dodała Marzena Lewandowska, która odpowiada za strategię, koncept kreatywny oraz komunikację kampanii w mediach.

Realizacją kampanii AQUAPHOR w sklepach sieciowych zajmuje się marketing manager Aleksandra Doroszewska. Misja Aqualenka komunikowana będzie na atrakcyjnych i angażujących materiałach POS, m.in. ekspozycjach spektakularnych, displayach, plakatach czy wobblerach. Za koncepcję wizualną kampanii odpowiada agencja Yellowcups, a Dom Mediowy Mediain Sp. z o.o. poprowadzi kampanię od strony digitalowej.

I Ty możesz zostać Aquaphorianinem – konkurs na start!

W ramach pierwszej fali kampanii przygotowany został konkurs konsumencki, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody, takie jak: hulajnogi z kaskami z wizerunkiem Aqualenka, pluszaki Aqualenka oraz dzbanki elektroniczne AQUAPHOR J. Shmidt 500 do filtracji wody. Konkurs prowadzony będzie za pośrednictwem strony www.aquaphor.com/pl-pl/zostanaquaphorianinem w dniach 22.04 -19.05.2024 r.

Aktywacja wspierana będzie zasięgową kampanią digitalową, a także działaniami w social mediach – na profilach marki AQUAPHOR oraz u rozpoznawalnych influencerów. Zaplanowano także wsparcie akcji w podcastach, prasie i outdoorze.

Jak powiedziała badaczka przyrody Jane Goodall: „Dopiero gdy zrozumiemy, zacznie nam zależeć. Dopiero wtedy zaczniemy pomagać. I dopiero wtedy zdołamy się uratować”. Aqualenek przybywa po to, by pokazać jak wiele jest sposobów na to, aby ochronić planetę i zachować dziką przyrodę. Nie zapominajmy, że wszyscy mamy na to wpływ!

 

 



FORUM - bieżące dyskusje

Pastelowy makijaż oczu
Dla blondynek to jest dobra opcja, ale brunetki potrzebują wyrazistych makijaży...
Opalona skóra
Picie soku z marchwi powoduje też taki opalony odcień skóry...
Praca w dużej firmie a zarobki
Często takie duże firmy mają nieormowany czas pracy i za nadgodziny nikt nie płaci...
Kolczyki
Fajne są takie z dodatkiem naturalnych kamieni, np. hematytu, kwarcu itp.