Złote Tarasy – w sercu modnej Warszawy…

12 marca 2015,
dodał: Justyna Rokicka
Artykuł zewnętrzny

Takie hasło towarzyszyć będzie wiosennej odsłonie kampanii reklamowej centrum handlowego Złote Tarasy. Ze względu na położenie, kompleks, który mieści się w sercu miasta, stanowi charakterystyczny punkt odniesienia dla mieszkańców oraz turystów odwiedzających Warszawę. To także główne miejsce spotkań w pobliżu, którego krzyżują się wszystkie główne arterie komunikacyjne i najszybciej widoczne są wszelkie nowe trendy inspirujące mieszkańców stolicy. Ideą kreatywną jest zwrócenie uwagi na to, że Złote Tarasy to nie tylko obiekt handlowy, ale także miejsce, które tętni życiem nowoczesnej i modnej Warszawy.

W sesji zrealizowanej na potrzeby kampanii Złotych Tarasów udział wzięli uczestnicy programu Top Model – Adam Boguta (uczestnik 4. edycji programu), Tamara Subbotko (uczestniczka 3. edycji programu) oraz Renata Kurczab (uczestniczka 3. edycji programu).

Nowa kampania reklamowa nawiązuje do pozycjonowania Złotych Tarasów jako miejsca spotkań w sercu miasta.

„Każde europejskie miasto ma swoje popkulturowe centrum, które jest miejscem spotkań młodych ludzi, gdzie można także zaobserwować pojawiające się trendy oraz odkryć na nowo inspirujące nas w różnorodny sposób elementy Warszawy. W naszym odczuciu na mapie stolicy jest co najmniej jedno takie miejsce – są to Złote Tarasy” – argumentuje zespół marketingu centrum handlowego.

Stylistyka wszystkich odsłon kampanii zaczerpnięta jest z pop-upowych książek. „Zależało nam, aby kampania była czytelna i łatwo rozkodowana przez grupę docelową centrum, którą w większości stanowią ludzie młodzi, będący pierwszym pokoleniem Polaków, wychowanych na tego typu pozycjach” – skomentowała Agnieszka Stypa z Grey Group.

Linia kreatywna została przygotowana przez agencję Grey Group w składzie: Agnieszka Stypa – Senior Art. Director, Karina Hauer – copywriter, Krzysztof Kosz – Digital Creative Director, Krzysztof Bogdalik – strategic planner, Katarzyna Bryłka – Senior Account Manager, Aleksandra Jarowska – Account Executive.

Sesję zdjęciowa zrealizowano w studio Tęcza w Warszawie. Do współpracy zostali zaproszeni: Jacek Kołodziejski (fotograf), Zuza Kuczyńska (stylistka), Ewa Gdowiok (scenografia), Piotr Stefański (producent).

Złote Tarasy to wielofunkcyjny kompleks, który powstał w samym sercu Warszawy. Obiekt mieści się między ulicami: Złotą i Emilii Plater oraz Dworcem Centralnym i al. Jana Pawła II. Jego symbolem jest pofalowany szklany dach o powierzchni 1 hektara. Nazwa Złote Tarasy nawiązuje do ulicy Złotej i do architektury budynku. Kaskadowo rozmieszczone tarasy obejmują dwa place miejskie – wewnętrzny z fontanną oraz zewnętrzny, otoczony restauracjami. Na pięciu poziomach centrum klienci znajdą ponad 200 marek handlowych, kilkadziesiąt restauracji i kawiarni, kluby muzyczne, kino, klub fitness oraz szereg punktów usługowych. Projekt i funkcjonalność obiektu zostały już wielokrotnie nagrodzone. Złote Tarasy są zdobywcą tytułu najlepszego projektu komercyjnego na świecie (MIPIM Architectural Review Future Project Awards). Więcej na stronie internetowej www.zlotetarasy.pl oraz na FB: https://www.facebook.com/ZloteTarasy.



FORUM - bieżące dyskusje

jaką wodę pić?
Nie lubisz smaku samej wody? Miałam tak kiedyś, a potem jakoś się przyzwyczaiłam.
Ogólnie o zdrowiu
Witaminka D musi być, do tego B12 i jak czuję się gorzej,...
Problem z włosami
No właśnie, słusznie zauważyłaś Iwonko, że to skład powinien decydować o wyborze suplementu. Zazwyczaj...
Na Jesienne smutki jakie zapachy?
O zapachu prania? :D Brzmi ciekawie. Zawsze lubiłam tę świeżość, jak ktoś w pobliżu...

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.