URODA I ZDROWIE

Zapach dla Mistrzów Europy

22 września 2015, dodał: pinkmause

BĄDŹ GOTOWY SIĘGNĄĆ GWIAZD

adidas odkrywa nową jakość w pielęgnacji ciała

Body Care Range UEFA Champions League: STAR EDITION

 

_adidas UEFA 2 STAR EDITION

Marka adidas wprowadza nową linię do pielęgnacji ciała UEFA Champions League Star Edition. Są to licencjonowane produkty dedykowane Lidze Mistrzów UEFA 2015/16. Inspiracją dla linii zapachowej produktów do pielęgnacji była idea współzawodnictwa i dążenia do doskonałości, pozwalająca kibicom każdego dnia celebrować swoją pasję i fascynację tą wspaniałą grą.

Zapach dla Mistrzów Europy
Jako najbardziej prestiżowy klubowy turniej piłkarski w Europie, Liga Mistrzów UEFA, skupia najlepszych graczy świata na jednej z najchętniej oglądanych corocznych imprez sportowych na naszej planecie. Adidas, zainspirowany tym wydarzeniem, zebrał najlepsze i najbardziej intensywne składniki zapachowe, aby stworzyć orzeźwiający, drzewno-zielony aromatyczny zapach dla mężczyzn. Tak oto narodziła się nowa gwiazda.

_adidas UEFA 2 STAR EDITION - EDT 100mlMęski zapach Star Edition rozpoczyna ożywcza eksplozja bergamotki i mandarynki wzmocniona jeszcze przez energetyczny atak chrupiących zielonych liści pomidora i świeżych nasion kardamonu. Środkowi gracze: czyste nuty francuskiej lawendy, przyprawione czarnym pieprzem z Madagaskaru oraz nutą róży sygnalizują nowoczesną męskość. Na tyłach: intensywne nuty drzewne cedru, paczula z Indonezji oraz karanal dają zapachowi trwałość godną zwycięzców.

Partnerstwo doskonałości
Już ponad 30 lat adidas współpracuje z firmą Coty Inc. oraz sportowcami, aby tworzyć zapachy i produkty do pielęgnacji ciała, które odpowiadają ich potrzebom na boisku i poza nim. Podczas gdy pierwsza kolekcja skoncentrowała się na lśniącym trofeum Ligi Mistrzów UEFA, nowa linia do pielęgnacji ciała kładzie nacisk na niesamowitą, gwiazdorską jakość. Ten turniej to prawdziwe święto sprawności sportowej, symbolizowanej przez legendarne logo „Starball”. Tylko najbardziej elitarne europejskie kluby piłkarskie biorą udział w tym turnieju, a wszystkie oczy są zwrócone na ich gwiazdorskich zawodników. Każdy z nich zrobi teraz wszystko, aby zostać kolejną legendą piłki nożnej.

Przyciągające wzrok opakowanie nawiązuje do motywu gwiazdy i jest zbudowane wokół charakterystycznego logo turnieju „Starball”. Aby jeszcze bardziej podkreślić to partnerstwo, kolekcja kosmetyków do pielęgnacji ciała nawiązuje kolorami do barw turnieju – głęboki odcień niebieskiego przeplata się z lśniącym srebrem. Rezultat? Sportowy, męski look, który jest rozpoznawalny przez fanów piłki nożnej na całym świecie.

_adidas UEFA 2 STAR EDITION -Dostępne produkty:

Woda toaletowa 50ml – 46,99 zł
Woda toaletowa 100ml – 67,99 zł
Woda po goleniu 50 ml – 28,99 zł
Dezodorant do ciała 150ml – 17,99 zł
Dezodorant w sztyfcie 51g – 13,99 zł
Żel pod prysznic do włosów i ciała 250ml – 10,98 zł
Orzeźwiający zapach do ciała 75ml – 28,99 zł

Licencjonowane produkty Liga Mistrzów UEFA są dostępne od sierpnia 2015.

_adidas UEFA 2 STAR EDITION -3O adidas Football
adidas jest globalnym liderem w piłce nożnej. Jest także oficjalnym sponsorem i partnerem najważniejszych turniejów piłkarskich na świecie, takich jak FIFA World Cup ™, Puchar Konfederacji FIFA, UEFA Champions League, Liga Europejska UEFA i UEFA mistrzostw Europy. Adidas sponsoruje również najlepsze kluby piłki nożnej, w tym Real Madryt, FC Bayern Monachium, AC Milan, Juventus i Chelsea. Wielu najlepszych graczy na świecie, także współpracuje z tą marką, np. Leo Messi, Gareth Bale, Thomas Müller, Luis Suarez, James Rodriguez, Diego Costa czy Mesut Özil.
O Coty Inc.
Coty jest wiodącą globalną firmą kosmetyczną z przychodem ze sprzedaży netto w wysokości $ 4.6 miliarda. Została założona w Paryżu w 1904 roku, Coty to firma kosmetyczna z portfolio obejmującym zarówno znane zapachy, jak i kosmetyki kolorowe i pielęgnacyjne sprzedawane w ponad 130 krajach. Oferta produktów Coty obejmuje między innymi takie światowe marki jak: Adidas, Calvin Klein, Chloé, Davidoff, Marc Jacobs, OPI, philosophy, Playboy, Rimmel i Sally Hansen.
Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat Coty Inc., odwiedź: www.coty.com.
O UEFA
UEFA jest organem zarządzającym europejskim futbolem. Misją UEFA jest promowanie, ochrona i rozwój europejskiego futbolu na każdym poziomie gry. UEFA promuje zasady jedności i solidarności i zajmuje się wszystkimi zagadnieniami związanymi z europejską piłką nożną. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy odwiedzić: UEFA.org.

 





loading...

Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz


FORUM - bieżące dyskusje

AMPUKI ARGAN INFUSION od Inoar
Hej dziewczyny, czy stosował ktoś z was te ampułki z Inoar? Widziałam ostatnio...
Dekoloryzacja
Dekoloryzacja potrafi zajechać włosy, coś o tym wiem. Jedną z opcji, którą przedstawiła...
kobiecy samochód i dylemat?
Najlepiej mały miejski i oszczędny, żeby codzienne koszty nie zatrzęsły Twoim portfelem....
Mieszkanie w mieście czy za miastem…
To zależy ile kilometrów jeździsz do miasta i jakie to są koszty....