Sektor ekskluzywnej mody w warszawskiej Galerii Mokotów znów się powiększa. Już 27 czerwca do butików z męską odzieżą dołączy marka Celio*. Lider francuskiego rynku męskiej odzieży Pret-a-Porter, który na przestrzeni niemal 30 lat stał się czołową marką międzynarodową.
Popularna marka z gwiazdką towarzyszy coraz bardziej wymagającemu mężczyźnie i pomaga mu odnaleźć się w świecie męskiej mody. Specjalizując się w ubiorach sportowych i casual, Celio* proponuje modną, innowacyjną odzież o miejskim charakterze. Poprzez wyrafinowany i wyważony styl stawia na jakość, ale także na różnorodność kolorów i fasonów.
Sezon wiosna/lato 2014 w Celio*, to oda do podróży w 4 tematach: Smart, Urban, Free i Club, odnajdujemy ten motyw.
Cała kolekcja odzwierciedla ekspercką wiedzę marki na temat kolorów, printów i dye effect. Garderoba nabiera świeżego powiewu dzięki inspiracjom stylem marynarskim i reinterpretacji basicowych produktów w żywych tonacjach. Niebieski jest odmieniany przez wszystkie odcienie, a indigo pozostaje wyznacznikiem tego sezonu. Głębokie, intensywne, sprane lub bardziej klasyczne, to odcienie szerokiej oferty jeansów.
W temacie Free nowoczesny wygląd jest podkreślony poprzez materiały i detale, techniczne i innowacyjne, na pierwszym miejscu stawia reinterpretację stylu workwear i sportowego, przede wszystkim jeans, z odważnymi akcentami w żywych kolorach, aż do fluoroscencyjnych.
Temat Urban Reaserch to żegluga między stylem awanturnika z osmaganą twarzą, a wyluzowanym, amerykańskim stylem preppy. Każdy z tych etapów popycha nas w stronę pełnej lata garderoby: krótkie szorty, koszula z bawełny i lnu, typowe akcesoria w letnich kolorach.
Kolejny trend w tej kolekcji, to inspiracja Miami, grafiki i printy w stylu tropikalnym, photoprinty i efekt sprania zajmują honorowe miejsce. To koszule, T-shirty, polo ze śmiałymi motywami, które nadają im ponadczasowego looku.
Temat Club to eksplozja kolorów, któremu celio nadaje swój twist: klasyczny krój spodni odmieniany przez wszystkie kolory, do zestawienia z …. trampkami lub półbutami bez skarpetek. Marynarki i garnitury z letnich materiałów, len ze spranymi wykończeniami. Całości dopełniają akcesoria: buty, torby, plecaki.
„Otwarcie butiku w Galerii Mokotów było dla nas czymś oczywistym. To miejsce skupia wiele luksusowych marek, znanych projektantów i wysmakowaną modę męską. To tu pojawiają się mężczyźni pewni siebie, znający najnowsze trendy i potrafiący się bawić modą. Taki też jest mężczyzna w stylu Celio* ” – tłumaczą przedstawiciele marki.
Celio* to marka dedykowana w 100 % mężczyznom. Istnieje od 1985 roku i ubiera klientów w ponad 60 krajach, na 5 kontynentach. Aktualnie sieć liczy ponad 1000 sklepów i stale się rozwija.
***
Galeria Mokotów to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w jednej
z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Galeria, należąca do Unibail-Rodamco,
w maju 2012 r., na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, zdobyła cztery gwiazdki. To dowód dbałości o nienaganną jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum
i klientem. Na powierzchni trzech pięter w galerii handlowej mieści około 260 sklepów
i punktów handlowych, fitness klub, kino, pełen wybór restauracji i kawiarni, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Dzięki lokalizacji i wysokiej jakości oferowanych usług Galeria Mokotów jest uważana za najbardziej prestiżowe i odnoszące największe sukcesy rynkowe centrum handlowe w Polsce.