wSPAniałe chwile z Ustronianką
4 maja 2009 roku rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa: Naturalna jak Ty, promująca Naturalną Wodę Mineralną Ustronianka. Tegoroczne działania wzbogacono konkursem kierowanym do konsumentów –wSPAniałe chwile.
Głównymi nagrodami w promocji są trzy dwuosobowe pobyty weekendowe w pięciogwiazdkowym hotelu Belweder w Ustroniu (http://www.hotelbelweder.pl/). Zwycięzcy otrzymają także zaproszenie do SPA na upiększające zabiegi wykorzystujące bogactwo Naturalnej Wody Mineralnej Ustronianka. Do wygrania jest również 500 markowych, srebrnych naszyjników. Każdy zakup wody Ustronianka, potwierdzony SMSem, zwiększa szanse na zdobycie cennych nagród. Warto odwiedzić stronę: www.konkurs.ustronianka.pl, aby zapoznać się z szczegółowymi informacjami dotyczącymi konkursu.
Tegoroczna kampania telewizyjna zostanie poszerzona o reklamę w radiu oraz Internecie. Działania poprzedzone zostały konferencją prasową z ambasadorką marki Ustronianka – Katarzyną Herman, w czasie której aktorka rozmawiała z dziennikarzami na temat znaczenia naturalności dla współczesnej kobiety.
Naturalna woda źródlana Ustronianka, ze względu na optymalny skład mikro i makroelementów, polecana jest osobom w każdym wieku. Jako woda niskozmineralizowana, jest najodpowiedniejsza do picia na co dzień, a niewielka zawartość sodu, pozwala na jej nieograniczone spożycie. Najwyższą jakość wody Ustronianka, gwarantuje bezpośredni sposób jej pozyskania z podziemnych ujęć wodonośnych warstw plejstoceńskich, które sięgają 100 metrów w głąb ziemi. Źródła wody Ustronianka, zlokalizowane są na terenach ekologiczne czystych, słynących z walorów uzdrowiskowych. System wydobywania i butelkowania sprawia, że Ustronianka zachowuje swą niezmienną postać i wszystkie naturalne właściwości krystalicznie czystej, wody mineralnej.