Worko-plecaki – praktyczny gadżet dla twoich pracowników
Już od kilku lat, jednym z najpopularniejszych typów plecaków w naszym kraju są tak zwane worko-plecaki lub po prostu: plecaki worki. Wielu z nas pamięta tego typu worki jeszcze z okresu dzieciństwa, gdy korzystaliśmy z nich jako opakowań na obuwie zamienne do szkoły. Nikt wtedy nie przypuszczał, że 2-3 dekady później, te proste w swojej konstrukcji worki, uzyskają nową młodość i staną się tak popularne i rozchwytywane. Z czego wynika ich atrakcyjność oraz czy warto z nich korzystać na co dzień? Poniżej postaramy się odpowiedzieć na te pytania.
Plecak worek – praktyczne zastosowanie
Plecaki worki spotykamy w wielu miejscach i korzystają z nich osoby w najróżniejszym wieku oraz o różnych stylach życia. O ich funkcjonalności najlepiej świadczy ich niesłabnąca od kilku lat popularność.
Wynika ona przede wszystkim z prostej konstrukcji worka, który zazwyczaj tworzy tylko jeden duży zbiornik, niekiedy wyposażony w dodatkową kieszeń wewnętrzną. Pod tym względem, worki idealnie nadają się dla osób, które w ciągu dnia nie potrzebują nosić z sobą zbyt dużej ilości obiektów, a tym samym – nie potrzebują organizować ich ułożenia w swojej torbie.
Plecaki worki są ponadto praktyczne pod względem estetycznym. Dzięki prostej konstrukcji pozwalają na zastosowanie najróżniejszych materiałów oraz pokrywanie ich wybranymi formami ozdób. Znajdziemy zatem zarówno worki pełne barw, stylizowane na estetykę hippisowską, hipsterską lub gabber’ową, jak i worki z cyklu „urban wear” o minimalistycznym i pół-eleganckim wyglądzie.
Plecaki worki jako gadżet pracowniczy – czy warto w nie zainwestować?
Czy plecaki worki to dobry pomysł jako gadżet-prezent dla pracowników różnych przedsiębiorstw? Wydaje się, że produkt ten może pełnić najważniejsze funkcje, których oczekujemy od gadżetów reklamowych.
Przede wszystkim – ze względu na duże rozmiary i prostą konstrukcję – na plecaku worku można z łatwością umieścić wybraną przez nas grafikę. Może być to napis, logo firmy, inspirująca sentencja lub zabawna grafika. Wszystko zależy od naszych preferencji oraz charakteru naszego przedsiębiorstwa. W każdym wypadku – plecak worek pozwala osiągnąć dwie ważne korzyści.
Po pierwsze – zwiększamy widoczność naszej marki – która jest eksponowana w miejscach, w których z plecakiem workiem pojawią się nasi pracownicy. Jeśli worek jest szczególnie atrakcyjny wizualnie – istnieje szansa, że stanie się on stałym wyposażeniem naszych pracowników w ich życiu codziennym, a tym samym, chodzącą-reklamą naszej firmy.
Po drugie – plecaki worki pozwalają na zbudowanie korzystnej relacji łączącej pracowników z zatrudniającym je przedsiębiorstwem. Dobrze dobrany plecak może pomóc uświadomić pracownikom, że miejsce ich pracy to nie tylko „miejsce ich pracy”, ale także ważna część ich tożsamości. W psychologii biznesu podkreśla się wartość tego typu działań, skierowanych na budowanie pozytywnej świadomości marki w opinii jest pracowników.
Plecaki worki są obecnie szczególnie chętnie kupowane przez przedsiębiorstwa zatrudniające dużą ilość pracowników. Cyklicznie powtarzające się okazje – na przykład boże narodzenie lub nowy rok – są najczęstszą okazją do ich wręczania.
Artykuł powstał we współpracy z firmą Gift More, zajmującą się produkcją toreb bawełnianych.