Wodna premiera sezonu

1 czerwca 2010, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Nałęczowianka w nowej szacie graficznej już na sklepowych półkach!

Nałęczowianka, naturalna woda mineralna, wicelider polskiego rynku, lubiana i wielokrotnie nagradzana polska marka zmienia opakowania prezentując swoje nowe, atrakcyjne „oblicze”. Wyznaczająca trendy Nałęczowianka z dumą prezentuje odświeżone logo, eleganckie srebrne dodatki oraz eksponuje swoje atuty: pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka, rekomendację Uzdrowiska Nałęczów, a także wieloletnią tradycję krystalicznie czystej wody oraz niskosodowość – cechy, które wyróżniają markę się na tle konkurencji.

„Planując odświeżenie etykiety marki tak znanej i tak dobrze kojarzonej przez konsumentów jak Nałęczowianka trzeba zachować równowagę między tym, co stałe w jej wizerunku, a tym co może ulec zmianie. To zawsze jest trudna decyzja. Trzeba jednak iść z duchem zmian, których oczekują lubiący nowości konsumenci – mówi Szymon Ulkowski, produkt manager odpowiedzialny za projekt zmian graficznych – Zanim podjęliśmy ostateczną decyzję o zmianie poddaliśmy nowy projekt pod ocenę naszych konsumentów. Nowa szata Nałęczowianki została bardzo dobrze przyjęta, ponad 90% badanych uznało, że jest to bardzo korzystna zmiana, która podkreśla cechy marki. Konsumenci docenili lepszą widoczność kluczowych informacji, nowoczesne liternictwo i elegancką formę etykiety wzmocnioną srebrnymi elementami. Nowe opakowania Nałęczowianki trafią na sklepowe  półki już w marcu.

Celem wizerunkowym zmiany jest przede wszystkim podkreślenie wysokiej jakości i charakteru premium marki. Teraz oprawa zewnętrzna jaką jest butelka, etykieta, zgrzewka są równie wysokiej jakości jak ich zawartość – naturalna woda mineralna Nałęczowianka, która co ważne w całej swej prawie 200-letniej historii nie miała nigdy problemów z jakością. „Zaufania naszych konsumentów jest dla nas najważniejsze  – mówi Szymon Ulkowski –  Dbanie o najwyższą jakość oferowanych produktów to nadrzędny cel działań firmy. Co równie ważne bezpieczeństwo i najwyższe standardy produkcji nie przysłaniają dbałości o wizerunek marki. Nałęczowianka to marka od zawsze kojarzona z elegancją i posiadająca bogate doświadczenie we wprowadzaniu nowych trendów na rynku wód butelkowanych: jako pierwsza marka wprowadziła produkt ze sportowym korkiem Nałęczowiankę Sprint. Od 2009 roku jako jedyna marka wody mineralnej oferuje warianty niegazowane Nałęczowianki ze Smakiem (truskawka i cytryna) bez konserwantów. Staramy się wyznaczać nowe trendy na rynku włączając się w promowanie zdrowego stylu życia wzmacniając go dodatkowo wysoką jakością naszych marek.”

Nowa etykieta ma kilka istotnych elementów, na które warto zwrócić uwagę. Jednym z nich jest niewątpliwie LOGO. To najważniejszy element graficzny marki, który na całym świecie stanowi o jej wartości i atrakcyjności. Nowe, uśmiechnięte logo Nałęczowianki odzwierciedla wartości jakie niesie marka – pozytywną energię i radość życia. Lekkości nadaje mu nowoczesne, proste liternictwo, które odwołuje się do poprzednich opakowań marki. Zmodyfikowane zostały także znany konsumentom obraz nałęczowskiego pałacyku Stare Łazienki oraz data 1817 –  elementy nawiązujące do pochodzenia i tradycji marki.

Zmiany objęły także etykietę – swoistego rodzaju wizytówkę marki. Na nowej etykiecie (na przykładzie Nałęczowianki niegazowanej 1,5L) na pierwszy plan wybija się logo marki w intensywnych, eleganckich kolorach. Srebrne elementy etykiety podkreślają wysoką jakość i elegancję marki. Wyraźnie widoczne są także istotne informacje, na które konsumenci zwracają uwagę: nazwa wariantu produktu oraz oznaczenie pojemności. Dzięki dużemu czytelnemu logo konsumenci bez problemu będą mogli odnaleźć Nałęczowiankę na sklepowej półce.

Dodatkowym uwiarygodnieniem wysokiej jakości produktu są rekomendację znanych i szanowanych zewnętrznych instytucji. Nałęczowianka posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka – najbardziej znanej w Polsce instytucji odpowiedzialnej z zdrowy rozwój dzieci. Jako jedyna marka Nałęczowianka może pochwalić się rekomendacją znanego w całym kraju Uzdrowiska i SPA Nałęczów.
Bardziej czytelna jest także tabela zawierająca wartości głównych składników mineralnych a także dodatkowy komunikat włączający się w kampanię edukacyjną na rzecz regularnego picia wody.  Także z miany te zostały konsekwentnie naniesiontyłu widoczne jest duże logo marki.

Zmiany te zostały konsekwentnie naniesione na wszystkich produktach marki:

Nałęczowianka niegazowana 1.5 L; 0.5 L
Nałęczowianka gazowana 1.5 L; 0.5 L
Nałęczowianka delikatnie gazowana 1.5 L
Nałęczowianka ze Smakiem niegazowana truskawka 1.5 L; 0.5 L
Nałęczowianka ze Smakiem niegazowana cytryna 1.5 L; 0.5 L
Nałęczowianka ze Smakiem gazowana cytryna-pomarańcza 1.5 L
Nałęczowianka ze Smakiem gazowana jabłko-gruszka 1.5 L

Sugerowana cena producenta za pojemność 1,5L:

Nałęczowianka niegazowana – cena  1,79 PLN



FORUM - bieżące dyskusje

Odciski na palcach stóp
Im dłużej się naciska te same części stopy ,tym większe ryzyko odcisków....
Najdziwniejsze prace domowe Waszych…
Napisanie wiersza. No nie każde dziecko to materiał na poetę:)
Nocleg Rewa
Ceny i w domkach już oszalały, taniej i przyjemniej jest wyjechać za granicę, naprawdę....
Zazdrość o byłą partnerkę chłopaka…
Wiele dziewczyn jest zadrosnych, bo czują się niepewnie w związku, czyli facet...