Nałęczowianka w nowej szacie graficznej już na sklepowych półkach!
Nałęczowianka, naturalna woda mineralna, wicelider polskiego rynku, lubiana i wielokrotnie nagradzana polska marka zmienia opakowania prezentując swoje nowe, atrakcyjne „oblicze”. Wyznaczająca trendy Nałęczowianka z dumą prezentuje odświeżone logo, eleganckie srebrne dodatki oraz eksponuje swoje atuty: pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka, rekomendację Uzdrowiska Nałęczów, a także wieloletnią tradycję krystalicznie czystej wody oraz niskosodowość – cechy, które wyróżniają markę się na tle konkurencji.
„Planując odświeżenie etykiety marki tak znanej i tak dobrze kojarzonej przez konsumentów jak Nałęczowianka trzeba zachować równowagę między tym, co stałe w jej wizerunku, a tym co może ulec zmianie. To zawsze jest trudna decyzja. Trzeba jednak iść z duchem zmian, których oczekują lubiący nowości konsumenci – mówi Szymon Ulkowski, produkt manager odpowiedzialny za projekt zmian graficznych – Zanim podjęliśmy ostateczną decyzję o zmianie poddaliśmy nowy projekt pod ocenę naszych konsumentów. Nowa szata Nałęczowianki została bardzo dobrze przyjęta, ponad 90% badanych uznało, że jest to bardzo korzystna zmiana, która podkreśla cechy marki. Konsumenci docenili lepszą widoczność kluczowych informacji, nowoczesne liternictwo i elegancką formę etykiety wzmocnioną srebrnymi elementami. Nowe opakowania Nałęczowianki trafią na sklepowe półki już w marcu.
Celem wizerunkowym zmiany jest przede wszystkim podkreślenie wysokiej jakości i charakteru premium marki. Teraz oprawa zewnętrzna jaką jest butelka, etykieta, zgrzewka są równie wysokiej jakości jak ich zawartość – naturalna woda mineralna Nałęczowianka, która co ważne w całej swej prawie 200-letniej historii nie miała nigdy problemów z jakością. „Zaufania naszych konsumentów jest dla nas najważniejsze – mówi Szymon Ulkowski – Dbanie o najwyższą jakość oferowanych produktów to nadrzędny cel działań firmy. Co równie ważne bezpieczeństwo i najwyższe standardy produkcji nie przysłaniają dbałości o wizerunek marki. Nałęczowianka to marka od zawsze kojarzona z elegancją i posiadająca bogate doświadczenie we wprowadzaniu nowych trendów na rynku wód butelkowanych: jako pierwsza marka wprowadziła produkt ze sportowym korkiem Nałęczowiankę Sprint. Od 2009 roku jako jedyna marka wody mineralnej oferuje warianty niegazowane Nałęczowianki ze Smakiem (truskawka i cytryna) bez konserwantów. Staramy się wyznaczać nowe trendy na rynku włączając się w promowanie zdrowego stylu życia wzmacniając go dodatkowo wysoką jakością naszych marek.”
Nowa etykieta ma kilka istotnych elementów, na które warto zwrócić uwagę. Jednym z nich jest niewątpliwie LOGO. To najważniejszy element graficzny marki, który na całym świecie stanowi o jej wartości i atrakcyjności. Nowe, uśmiechnięte logo Nałęczowianki odzwierciedla wartości jakie niesie marka – pozytywną energię i radość życia. Lekkości nadaje mu nowoczesne, proste liternictwo, które odwołuje się do poprzednich opakowań marki. Zmodyfikowane zostały także znany konsumentom obraz nałęczowskiego pałacyku Stare Łazienki oraz data 1817 – elementy nawiązujące do pochodzenia i tradycji marki.
Zmiany objęły także etykietę – swoistego rodzaju wizytówkę marki. Na nowej etykiecie (na przykładzie Nałęczowianki niegazowanej 1,5L) na pierwszy plan wybija się logo marki w intensywnych, eleganckich kolorach. Srebrne elementy etykiety podkreślają wysoką jakość i elegancję marki. Wyraźnie widoczne są także istotne informacje, na które konsumenci zwracają uwagę: nazwa wariantu produktu oraz oznaczenie pojemności. Dzięki dużemu czytelnemu logo konsumenci bez problemu będą mogli odnaleźć Nałęczowiankę na sklepowej półce.
Dodatkowym uwiarygodnieniem wysokiej jakości produktu są rekomendację znanych i szanowanych zewnętrznych instytucji. Nałęczowianka posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka – najbardziej znanej w Polsce instytucji odpowiedzialnej z zdrowy rozwój dzieci. Jako jedyna marka Nałęczowianka może pochwalić się rekomendacją znanego w całym kraju Uzdrowiska i SPA Nałęczów.
Bardziej czytelna jest także tabela zawierająca wartości głównych składników mineralnych a także dodatkowy komunikat włączający się w kampanię edukacyjną na rzecz regularnego picia wody. Także z miany te zostały konsekwentnie naniesiontyłu widoczne jest duże logo marki.
Zmiany te zostały konsekwentnie naniesione na wszystkich produktach marki:
Nałęczowianka niegazowana 1.5 L; 0.5 L
Nałęczowianka gazowana 1.5 L; 0.5 L
Nałęczowianka delikatnie gazowana 1.5 L
Nałęczowianka ze Smakiem niegazowana truskawka 1.5 L; 0.5 L
Nałęczowianka ze Smakiem niegazowana cytryna 1.5 L; 0.5 L
Nałęczowianka ze Smakiem gazowana cytryna-pomarańcza 1.5 L
Nałęczowianka ze Smakiem gazowana jabłko-gruszka 1.5 L
Sugerowana cena producenta za pojemność 1,5L:
Nałęczowianka niegazowana – cena 1,79 PLN