WŁOSKIE KLIMATY- PASTA – czyli włoskie makarony Agnesi!

28 lipca 2016, dodał: anetta
Artykuł zewnętrzny

 

 

Makarony kochamy wszyscy, są nieodłącznym elementem naszego polskiego menu, na każdą okazję i o każdej porze roku. Wszyscy już wiemy, że są one również niezbędnym składnikiem naszej codziennej diety i wcale nie jest prawdą, że makarony tuczą. Czy jednak potrafimy wybrać ten najlepszy makaron? Najbardziej wartościowy? Odpowiedzią na to pytanie są pasty znanej marki włoskiej AGNESI.

20150520_162008_3D-777-Integ-LINGUINE-FLAT-500g-1

Zalety makaronów Agnesi

Selekcja zaczyna się przy wyborze zboża. Agnesi wybiera pszenicę durum najlepszej jakości, pochodzącą z równin Ameryki Zachodniej, gdzie doskonałe warunki klimatyczne gwarantują stałą jakość surowca. Kronos to wyjątkowa pszenica, która charakteryzuje się łagodnym smakiem, złotym kolorem i wysoką zawartością białka (w makaronach Agnesi to 13 g na 100 g produktu).

Nasz makaron jest charakterystyczny dla regionu Liguria (północno-zachodnia część Włoch). W procesie produkcyjnym stawiamy na najlepszą jakość ziarna pszenicy durum, powolny proces suszenia (15 godz. dla spaghetti Agnesi) i unikalną recepturę. Agnesi gotujemy krócej niż tradycyjne włoskie makarony pochodzące z południa.

Połączenie innowacyjności i tradycji sprawia, że nasi konsumenci mogę cieszyć się doskonałym smakiem, prawdziwego włoskiego makaronu, zawsze al dente.

Tortiglioni 500 g 8001200045312

Różnorodność past Agnesi

Makaronowy asortyment Agnesi to ponad 100 różnych formatów pasty. Od najbardziej popularnego spaghetti, penne czy fusilli aż po wymyślne formy jak np. trofie liguri. Każdy pyszny, o zapachu ziarna, w żółtym słonecznym kolorze i doskonałej sprężystości podczas gotowania, a wszystko po to, aby zaspokoić naszych najbardziej wymagających klientów.

Pełne ziarno a makarony Agnesi

Produkty zbożowe z pełnego ziarna są ważnym źródłem składników odżywczych, pożądanych w naszej codziennej diecie. Jednym z głównych i najbardziej wartościowych składników tych produktów jest błonnik, który korzystnie wpływa na perystaltykę jelit i ogranicza wchłanianie tłuszczu z pożywienia. Jest również niezbędny w procesie prawidłowego trawienia. Oprócz wspomagania funkcji przewodu pokarmowego, składniki pełnego ziarna posiadają żelazo niezbędne do tworzenia czerwonych krwinek, kwas foliowy oraz wiele innych bardzo cennych pierwiastków.

Nasze pełnoziarniste makarony dostępne są w czterech formach: tradycyjne Spaghetti i Penne Rigate, fantazyjne Gemelli, idealne do sałatek i lekkich dań z pomidorami oraz płaskie Linguine, świetnie łączące się z sosem pesto.

20150520_161951_3D-752-Integ-PENNE_RIGATE_19-500g-1

Świeży design makaronów Agnesi

Wygląd produktów Agnesi nawiązuje do opakowań z kultowych lat 50. Białe, czyste opakowanie, odświeżony, charakterystyczny dla marki motyw żaglowca i podkreślona jakość produktu. Wszystkie te elementy jeszcze bardziej wyróżniają Agnesi, podkreślając jakość marki .Obecnie pod przewodnictwem rodziny Colussi, pasta Agnesi wyróżnia się tymi samymi walorami, które uczyniły ją sławną na całym świecie.

Tagliatelle Mezzane 500 g 8001200033340

Krótka historia żaglowca – logo marki Agnesi

Marka Agnesi powstała w 1824 roku w Pontedassio z miłości do makaronu! Czy wiesz, dlaczego na logo znajduje się statek? Będąc świadomym, że nie można nie zwracać uwagi na jakość ziarna, Paolo Battista Agnesi zorganizował flotę żaglowców, które cztery razy do roku wypływały z Oneglia na Ukrainę w celu zakupienia najlepszej na świecie pszenicy twardej durum (Taganrog).

W 1920 roku Agnesi lansuje pierwszy na rynku makaron w opakowaniu (wcześniej był on sprzedawany na wagę z worków).

W 1950 roku – Agnesi ma swój wkład w historię reklamy: plakaty wyrobów Agnesi są częścią historii włoskiego przemysłu reklamowego. Sławna reklama z 1987 roku: „Silenzio, parla Agnesi” („Cisza, Agnesi ma głos”) wyznaczyła nowe trendy w tej dziedzinie i do dzisiaj uważa się ją za milowy krok we włoskim przemyśle reklamowym.

W 1999 r., po latach w grupie Danone, Agnesi wraca do włoskich korzeni – stając się częścią Grupy Colussi, skupiającej kilka najważniejszych marek włoskiej historii i kultury produktów żywnościowych (Colussi, Misura, Agnesi, Flora i Sapori Siena 1832). To mistrzowskie marki reprezentujące jakość „made in Italy” na całym świecie.

W 2009 roku Agnesi zyskuje nowy wizerunek. Żaglowiec w centrum opakowania, przywołujący ducha, który zagrzewał do wypraw w poszukiwaniu najlepszej w świecie pszenicy durum, dzisiaj jest symbolem jakości, tradycji, zaangażowania, zespołowego ducha.