WIŚNIOWSKI z potrójną siłą w kampanii smartCONNECTED

25 maja 2017, dodał: ACHA PR
Artykuł zewnętrzny

Najnowsza kampania reklamowa firmy WIŚNIOWSKI pokazuje po raz kolejny, że jest to marka wykreowana z pomysłem. Specjaliści od marketingu zadbali o to, aby jej przekaz dotarł do szerokiego grona odbiorców i to w jak najlepszym stylu. W ramach kampanii smartCONNECTED realizowane są działania reklamowe:
outdoor, spoty reklamowe w telewizji oraz w radiu.
Tegoroczna kampania sponsorska marki WIŚNIOWSKI to zapowiedź nowoczesnej technologii smartCONNECTED, która jest już dostępna w ofercie producenta. Spoty emitowane są w największych stacjach telewizyjnych. Przekaz został wzmocniony spotami radiowymi w stacji RMF FM oraz RMF Classic. Łączona kampania – spot 30 sekund oraz wskazanie sponsorskie 8 s, emitowane są w całej Polsce. Spoty radiowe – tak samo jak i telewizyjne będzie można usłyszeć w paśmie primetime. Dodatkowo w 10 miastach Polski znajdują się billboardy promujące najnowszą ofertę marki.
Billboardy umieszczone zostały w takich miastach jak: Katowice, Wrocław, Bielsko-Biała, Sosnowiec, Chorzów, Bydgoszcz, Szczecin, Częstochowa, Gdańsk, Poznań.
Założeniem nowej kampanii jest przedstawienie najnowszej oferty smartCONNECTED.
Komunikacja skierowana jest nie tylko do miłośników nowoczesnych technologii, ale przede wszystkim do konsumentów, którzy chcą zwiększyć komfort oraz bezpieczeństwo w swoim domu.
Spójny przekaz marketingowy to klucz do sukcesu każdej pomyślnie przeprowadzonej kampanii. Dlatego w swoich nowych spotach telewizyjnych, reklamach outdoorowych i internetowych, WIŚNIOWSKI wybrał schemat nadający marce aurę innowacyjności i przyciągający uwagę klientów zafascynowanych nowinkami technologicznymi.
WIŚNIOWSKI świadomie wykorzystuje zatem swoje atuty, aby jednoznacznie trafić do odbiorców z jasnym i spójnym przekazem, za pośrednictwem telewizji, Internetu, prasy, billboardów a radia. Intensywność kampanii w połączeniu z jej integralnością to prosty przepis na sukces.