Wiosna, wiosna, wiosna – relacja z prezentacji kolekcji butów marki Nessi na sezon wiosna/lato 2016 | Wszystko dla zdrowia i urody, porady kulinarne Uroda i Zdrowie - serwis nie tylko dla kobiet!

Wiosna, wiosna, wiosna – relacja z prezentacji kolekcji butów marki Nessi na sezon wiosna/lato 2016

23 lutego 2016, dodał: Nowyshowroom
Artykuł zewnętrzny

Share and Enjoy !

Shares

Niewątpliwie długi czas smutnawej aury, która trochę jest jesienią, a trochę zimą, wzmógł w nas potrzebę świeżości, koloru i powiewu wiosny. Takie atrakcje zapewniła nam marka obuwnicza Nessi, która w miniony czwartek w Nowym Showroomie na warszawskim Powiślu zaprezentowała swoją ofertę obuwniczą na sezon wiosna/lato 2016. Najnowsza kolekcja nosi nazwę „Flowers power” i jest bardzo bogata kolorystycznie oraz różnorodna w modelach.

ANT_7036

Nessi jest obecne na rynku obuwniczym prawie 10 lat. W tym czasie wypracowało sobie opinię producenta, który zaopatruje swoje Klientki w buty nie tylko modne, ale przeze wszystkim wygodne, dlatego bazą kolekcji wiosna/lato 2016 są różnokolorowe mokasyny, baleriny, slip ony, wykonane z najwyższej jakości skór i zamszów, łączonych z ekstrawaganckimi dodatkami. Wiele modeli wykonanych jest z tłoczonych i dziurkowanych tkanin, w najmodniejszych kolorach złota, miedzi i srebra.

ANT_7038

Największym zaskoczeniem dla gości , którzy licznie przybyli na premierową prezentację, były modele na obcasie i szpilce, które w tym sezonie w stopniu znacznie szerszym niż w poprzednich latach stanowią wyborne uzupełnienie casualowej oferty Nessi. Sandały wykonano z niezwykłą starannością o detale, wyważenie proporcji i dbałość o wygodę użytkowniczek. Mnogość modeli spowodowała, że obecni na prezentacji nie mogli zdecydować się na wybór jednego, preferowanego modelu.

ANT_7040

Kolekcję „Flowers power” obejrzały stylistki i redaktorki czołowych tytułów prasowych i internetowych, prezentujących najnowsze trendy modowe oraz liczne grono znanych z ekranów Pań: Małgorzata Pieczyńska, Maria Pakulnis, Monika Zamachowska, Anna Popek, Wiganna Papina, Aleksandra Kostka, Małgorzata Ohme, Aneta Teodorczuk – Perchuć, Aleksandra Mikołajczyk, Joanna Kurowska, Marzena Kawa, Milena Rostkowska – Galant, Monika Brochacka – Goździalska, Anna Męczyńska, Klaudia Wiśniowska , Ewa Mielnicka – ambasadorka marki oraz Jarosław Szado.

ANT_7060

Partnerami byli: Pure Home Perfume, Diu Vitam, Balneokosmetyki, Malinowe Hotele.

www.nessi.com.pl

www.facebook.nessi.com.pl

ANT_7116 ANT_7203 ANT_7244 ANT_7582 ANT_7615 ANT_7654 ANT_7684 ANT_7714 ANT_7807 ANT_7921 ANT_7942 ANT_7993 ANT_8075 ANT_8082

Share and Enjoy !

Shares


Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz


FORUM - bieżące dyskusje

Co na ściany do salonu?
Moim zdaniem sprawdzą się panele na ścianę. W nowoczesnych wnętrzach świetnie sprawdzą...
Najtrudniejsze kierunki studiów
Moim zdaniem to przyszły student powinien wiedzieć i decydować jakie są jego zainteresowania...
opadająca powieka
Jednym z naturalnych sposobów na zlikwidowanie problemu opadającej powieki są okłady na opadające powieki....
moda męska
Wiosna 2024 to świetny moment na powrót do stylu retro. Płaszcze męskie i cieplejsze...