Waterdrop świętuje Pride Month, wspierając działania na rzecz równości oraz przeciwdziałające dyskryminacji

24 czerwca 2025,
dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures, a 10 proc. ze sprzedaży każdej butelki Rainbow zostanie przekazane na działania wspierające równość i przeciwdziałające dyskryminacji na całym świecie. Nowością są także dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion oraz Paradise Fusion. 

Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International i Queer Legal Futures. Austriacka marka podziela ich misję i wspiera nieustanne działania na rzecz walki z dyskryminacją społeczności LGBTQIA+ oraz promowania równości na całym świecie. 10 proc. ze sprzedaży każdej Butelki Rainbow zostanie przekazane na wsparcie organizacji LGBTQIA+. 

Rainbow Bottle oraz Celebration Box na Miesiąc Dumy 

Austriacka marka Waterdrop co roku świętuje Pride Month, wprowadzając limitowaną edycję tęczowych butelek. W 2023 roku była to kolekcja przy współpracy z Conchitą Wurst, w 2024 roku – szklana butelka z neoprenowym pokrowcem z motywem gradientowej tęczy. W tym roku Waterdrop Miesiąc Dumy celebruje pod hasłem „Drink with Pride” – dostępna jest butelka Rainbow z mlecznego, matowego szkła, z kolorowymi wzorami. W zestawie znajduje się także neoprenowy pokrowiec ochronny oraz dedykowana zakrętka z uchwytem ułatwiającym przenoszenie. Drugi produkt, powstały przy okazji Pride Month to Celebration Box – pudełko zawierające 25 rozpuszczalnych w wodzie kapsułek Microdrink. 

Letnie edycje limitowane o smaku owoców leśnych i tropikalnych

Już 26 czerwca dostępne będą kolejne nowości – dwie nowe limitowane edycje Microdrinków. Pierwsza z nich to Wildberry Fushion o smaku czarnej porzeczki, jeżyny oraz maliny. Kolekcja nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Z kolei Paradise Fushion, o smaku pomarańczy i mango, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie. W kolekcjach dostępne są także kubki termiczne Explorer w kolorze malinowym, a także pastelowych odcieniach żółtym oraz fioletowym. 

Ponad 28,8 mln uratowanych plastikowych butelek 

Waterdrop dąży do zmniejszenia zanieczyszczenia środowiska naturalnego plastikiem poprzez promowanie zrównoważonych nawyków i eliminację jednorazowych butelek. Do tej pory działania austriackiej marki przyczyniły się do uratowania ponad 28,8 mln plastikowych butelek. Obecnie Waterdrop dostępny jest w ponad 20 tys. punktach sprzedaży na świecie. Marka wierzy w świat bez plastiku i popularyzuje butelki wielokrotnego użytku oraz rozpuszczalne w wodzie kapsułki smakowe. Ambasadorami oraz inwestorami marki są m.in. Hubert Hurkacz, Jan-Lennard Struff, Yannick Hanfmann, Matteo Arnaldi, Alexander Bublik, Sebastian Korda, Elina Svitolina, Taylor Fritz, Andrey Rublev i Cameron Norrie. 

Waterdrop to marka, która powstała w 2016 roku w Austrii, obecnie działa w 11 krajach europejskich, USA, Singapurze oraz Australii. Przyświecają jej dwie idee – picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek. W ofercie waterdrop znajdują się smakowe, rozpuszczalne w wodzie kapsułki wzbogacone o witaminy i ekstrakty roślinne oraz akcesoria, takie jak butelki, butelki termiczne i dzbanki filtrujące wodę. Marka dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające dobre samopoczucie konsumentów poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów oraz doświadczeń związanych z kwintesencją życia – wodą.