Voyager for Woman – nowy zapach od Oriflame

Avatar photo
18 lipca 2014,
dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

 

W swojej podróży wznieś się ponad codzienność z nowym zapachem Voyager for Woman od Oriflame

Lato sprawia, że Twoja dusza odkrywczyni nie pozwala Ci usiedzieć w miejscu, co i rusz przeglądasz internetowe serwisy z egzotycznymi kierunkami podróży. To właśnie Ty powinnaś teraz tam być, kochasz to ekscytujące uczucie przed zagubieniem się w nieznanym świecie nowych doznań i przyrody. Abyś mogła się tak czuć na co dzień, Oriflame zebrało doznania z egzotycznych miejsc i zamknęło w wyrafinowanym flakonie perfum Voyager.

voyager2

  • Nuta głowy – owoc i kwiat akka sellowa, karambola, limonka
  • Nuta serca – jaśmin, absolut róży, kwiat pomarańczy,
  • Baza – akordy mokrego drewna, bursztyn roślinny, zmysłowe piżmo

Woda Toaletowa Voyager Woman to ekscytujące momenty wyrażone soczystymi, pełnymi wibracji nutami kwiatów i owoców akka sellowa oraz melanżem akordów kwiatowych
i zaskakująco tropikalnych brzmień. Zapach stworzony z myślą o namiętnych, niezależnych i samorealizujących się kobietach, które koncentrują się na własnych potrzebach, nie starając się zadowolić kogokolwiek – wyznaczających własną historię. „Aby tworzyć piękne rzeczy muszę mieć historię, wymianę poglądów, tylko poprzez interakcje z ludźmi i ich doświadczeniami dzieje się magia” – podsumował Fabrice Pellegrin twórca zapachu Vayager for Woman.

Poj. 50 ml, cena regularna: 89,90 zł

W sprzedaży od 11 katalogu tj. 29 lipca!

Produkty Oriflame dostępne wyłącznie u Konsultantów Oriflame. 0-801 122 000 www.oriflame.pl

O Oriflame:
Firma Oriflame została założona w Szwecji przez dwóch braci Jonasa i Roberta af Jochnick
w 1967 roku. W ciągu 45 lat stała się międzynarodową firmą kosmetyczną prowadzącą sprzedaż bezpośrednią w więcej niż 60 krajach. Ponad 3,6 mln Konsultantów na całym świecie zajmuje się sprzedażą wysokiej jakości kosmetyków. Firma Oriflame notowana jest na giełdzie Nasdaq OMX Exchange.
Oriflame Poland Sp. z o.o. działa od 1991 roku. W 1995 roku powstała fabryka w Warszawie. W 1999 roku z myślą o najmłodszych powstała Fundacja Oriflame Dzieciom. Jej celem jest pomoc w tworzeniu dzieciom prawidłowych warunków rozwoju i dorastania, tak aby miały szansę na dobrą przyszłość. W 2012 została przeniesiona główna siedziba w Warszawie na ulicę Wołoską 22, budynek Mokotów Nova.
Dodatkowych informacji udzieli:
Agata Wroniecka
Specjalista ds. PR
E-mail: [email protected]
tel. 48 22 307 05 38 wew. 22648
Kom.: +48 602 409 433






FORUM - bieżące dyskusje

jaki nastrój macie dziś...?
Oj, ból głowy potrafi uprzykrzyć dzień. Coś o tym wiem, niestety.
Black Friday
Fakt, można trafić świetne okazje przy likwidacji. Jak tam dziewczyny, skorzystałyście na tegorocznym Black Friday?
Wędkowanie
To rzeczywiście może być trudne, choć podobno ta "cisza" natury ma relaksujące działanie.
Pochwalcie się ostatnimi zakupami :…
Brzmi jak coś milutkiego i ciepłego. Jaki kolorek tego zestawu?

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.