18 września rozpoczęła się akcja „Tu jest brudno”, aktywizująca internautów do walki o porządek w miejscach publicznych. Przez cztery tygodnie użytkownicy specjalnie stworzonej strony internetowej zgłaszają miejsca, które wymagają gruntownego sprzątania. Akcja została przygotowana przez agencję interaktywną Livebrand i w całości objęta patronatem przez markę Jan Niezbędny.
Data rozpoczęcia akcji „Tu jest brudno” nie jest przypadkowa. Od 16 do 18 września trwała kolejna już, zapoczątkowana w Australii w 1989 roku kampania „Sprzątanie Świata”. Tak jak cały świat poszedł w ślady 40 tysięcy mieszkańców Sydney, tak teraz internauci wspólnymi siłami mogą pokazać, że wygląd wspólnej przestrzeni nie jest im obojętny.
Niezbędna Ekipa Jana przyjmuje zgłoszenia na stronie www.tujestbrudno.pl. Wystarczy dodać zdjęcie miejsca wraz z opisem.
Niezbędna Ekipa Jana przyjmuje zgłoszenia na stronie www.tujestbrudno.pl. Wystarczy dodać zdjęcie miejsca wraz z opisem.
Głosy na zamieszczone w galerii zdjęcia oddawać będą internauci. O tym, gdzie specjalnie powołana grupa sprzątająca przywróci porządek, zadecyduje jury konkursowe, wybierając jedno spośród dwudziestu najwyżej ocenianych miejsc.
Organizatorem Konkursu jest G7 Media spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie.
Za: www.tujestbrudno.pl