Nessi, klasycznie, ale z pazurem / backstage z sesji zdjęciowej kolekcji lato 2012
23 marca w studio G1 w Warszawie miała miejsce produktowa sesja zdjęciowakolekcji butów marki Nessi na lato 2012. Autorem zdjęć jest Maciej Ramos. Jej ostateczne efekty będzie można zobaczyć wkrótce, podczas oficjalnej prezentacji modeli w wirtualnym showroomie na www.nessi.com.pl
– Klientki będą zachwycone. Nie mam wątpliwości, że marka pozyska rzesze nowychi wiernych użytkowniczek – mówi Anna Szymczak z PRomotion Instytut, agencji odpowiedzialnej za wizerunek Nessi.
Propozycja na lato 2012 jest kontynuacją i uzupełnieniem wiosennej kolekcji.
Dominują w niej odcienie beżu, czerwieni, camelu, pomarańczu i żółci, uzupełnione o modele w nieśmiertelnej czerni i bieli. Obok przepięknych plateau open toe, tak charakterystycznych dla Nessi, projektanci przygotowali przepiękne koturny,sandały na słupku z oryginalnymi zapięciami, modele zapinane na pięcie oraz wielki wybór płaskich sandałków, łączących w sobie styl casual z miejską elegancją, często z biżuteryjnymi dodatkami. Zgodnie ze światowymi trendami.
– Projektanci marki w tej kolekcji postawili na detale, które mam nadzieję, w krótkiej przyszłości staną się tak samo charakterystyczne dla Nessi, jak obecnie wysoka jakość
butów – dodaje p. Anna.
Wszystkie modele wykonane są z najwyższej jakości skór licowanych i tłoczonych, zamszu, często z łączonych z przewiewnymi tkaninami.
„ Najlepsza strona butów” zobowiązuje.
Szykuje się kolejny extraprodukt od Nessi.