Szwajcarskie herbaty w eleganckich pudełeczkach Sirocco
Czy Wy też zadajecie sobie pytanie o najlepszą herbatę na rynku? To skomplikowane pytanie, a najprostsza odpowiedź brzmi: kwestia smaku! Każdy z nas ma swoje utrwalone upodobania, szczególnie w przypadku tak popularnego i często używanego produktu jak herbata. Oczywiście nikt z nas nie zna wszystkich smaków herbaty i chociaż oferta rynkowa jest ogromna, nie sposób spróbować wszystkich. Co więcej, 99% herbat dostępnych w handlu to produkty niskiej lub średniej jakości, które siłą rzeczy ani nie mogą, ani nie chcą kandydować do miana „najlepszej herbaty na rynku”.
Polecamy sklep sirocco-tea.pl/sklep-on-line
Szwajcarska firma A.Kuster Sirocco AG spod Zurychu, od 1908 roku produkująca wspaniałą kawę i herbatę, postanowiła podjąć wyzwanie i wprowadzić na rynek „najlepszą herbatę”. Pełen pomysłów i energii Ralph Grueniger, który blisko dwadzieścia lat temu w czwartym pokoleniu przejął stery rodzinnej firmy, szukał nowych wyzwań. Zadanie stworzenia marki, która będzie mogła poważnie twierdzić o sobie, że oferuje „najlepszą herbatę na rynku”, doskonale pasowało do potencjału i temperamentu biznesowego nowego właściciela firmy.
Ambitny Szwajcar, który niejako z mlekiem matki wyssał wiedzę o kawie i herbacie, ruszył w herbaciany świat. Chiny, Japonia, Indie, Sri Lanka, Paragwaj, RPA – nigdzie nie było mu za daleko. Przez lata odwiedzał miejsca upraw, poznawał ludzi, uczył się miejscowych obyczajów i języków. W trakcie tych lat nauki dokonał wielu odkryć i zrozumiał, że dobrej herbaty nie można po prostu kupić! Po prostu jest jej zbyt mało.
Trzeba umieć dotrzeć do właściwych ludzi, pozyskać ich sympatię, zjednać dla swoich biznesowych idei. Gdy w Maroko natrafił na trudności, postanowił przejąć inicjatywę i na zakupionym gruncie zdecydował się na własną uprawę fantastycznej mięty Nana, która wkrótce stała się jednym z najbardziej rozchwytywanych produktów spod znaku Sirocco.
Równie pedantycznie szwajcarski pasjonat rozwiązywał inne problemy, pojawiające się w drodze do upragnionego celu. Zadanie stworzenia tożsamości wizualnej nowej marki i jej opakowania powierzył światowym ekspertom ze świata mody, nowojorskiej agencji Buero New York, odpowiedzialnej za okładki światowych wydań Elle i Vogue’a, oraz reklam takich m. in. wielkości jak Kenzo, Armani, Sonia Rykiel, Marco Polo. Decyzja ta zaowocowała stworzeniem opakowań, które zrywają z konserwatywną herbacianą tradycją i jednoznacznie komunikują przynależność do świata nowoczesnego life style’u i wielkomiejskiego szyku.
Torebki w które ręcznie pakowana jest herbata m.in. po to, aby zapobiec kruszeniu się liści i zapewnić odpowiednie proporcje składników, są same w sobie małym dziełem sztuki. Ręcznie szyte, wykonane z biodegradowalnego muślinu, z kordonkiem nasączonym specjalnym olejkiem, zapobiegającym ściekaniu herbaty, pozwalające podziwiać proces pęcznienia herbacianych liści w czasie parzenia.
Jakość herbaty Sirocco Tea, poza wszystkimi innymi parametrami, gwarantują procedury certyfikacji ekologicznej, która obejmuje 100% użytych do produkcji składników.
Sirocco Tea to paleta herbacianych smaków, które nie starają się epatować nowością i oryginalnością, ale oferują wszystkie najlepsze wartości herbaty w absolutnie najwyższej naturalnej jakości – może da się to zrobić inaczej, ale z pewnością nie da się tego zrobić lepiej.
Dzień narodzin marki Sirocco Tea w 2008 roku stał się początkiem spektakularnego sukcesu marki najpierw w Szwajcarii, a później w Europie i w Azji – Sirocco Tea spotkać można nie tylko w najlepszych szwajcarskich hotelach i restauracjach czy w słynnym londyńskim magazynie Harrods, ale także w Szanghaju czy na pokładach samolotów Singapore Airlines. Od niedawna Sirocco Tea obecna jest także w Polsce, zdobywając sobie z miejsca uznanie wymagających polskich smakoszy herbaty.
Czy Sirocco Tea jest najlepszą herbatą na rynku? Na to pytanie odpowiedzieć musi każdy z osobna, my ze swojej strony zrobiliśmy i robimy wszystko, co jest w tej dziedzinie do zrobienia możliwe.