Szczypta luksusu – przepisy gwiazd, szefów kuchni i blogerów
15 września w jednej z warszawskich restauracji odbędzie się premiera trzeciej książki wydawnictwa I.D.MEDIA pt. „Szczypta luksusu”. Projekt powstaje w ramach promocji popularnego już w sieci bloga kulinarnego o tym samym tytule, wydawanego przez I.D.MEDIA od roku. Blog cieszy się tak dużą oglądalnością, że Ilona Adamska – wydawca i właścicielka agencji promocyjnej – postanowiła wydać książkę będącą źródłem kulinarnych inspiracji.
– Mój nowy projekt, którego tym razem jestem wydawcą, a nie autorką, to książka nie byle jaka. Jej współtwórcami są bowiem najlepsi szefowie kuchni z najlepszych, topowych restauracji w Polsce. Jak sam tytuł wskazuje, będzie to szczypta luksusowych przepisów na wykwintne dania serwowane przez top szefów m.in. z takich hoteli jak Sheraton i Sofitel Victoria w Warszawie, Sofitel Old Town we Wrocławiu, Narvil w Serocku, Copernicus w Toruniu, Hotel Szafran w Czeladzi, Zamek Ryn. Jestem szczęśliwa, że udało mi się zaprosić do współpracy marki same w sobie, restauracje i hotele, których nawet nie trzeba przedstawiać. Szefowie kuchni to mistrzowie w swojej dziedzinie, nagradzani na różnych światowych konkursach kulinarnych – zdradza pomysłodawczyni kulinarnego albumu Ilona Adamska.
Oprócz szefów kuchni – w książce swoje przepisy zdradzą również znani blogerzy kulinarni i… gwiazdy. Wiemy już, że wśród znanych i lubianych nazwisk pojawi się m.in. Joanna Jabłczyńska, Sonia Bohosiewicz , Krystyna Mazurówna, Paulina Holtz czy Otylia Jędrzejczak. Pełną listę nazwisk poznamy dopiero na premierze książki, która odbędzie się w formie wystawnego garden party już pod koniec lata.
– Nasz projekt kulinarny to również akcja charytatywna na rzecz Fundacji SUKCES, która wspiera samotne mamy i z którą współpracujemy od kilku lat. Po raz kolejny chcemy wesprzeć jej działania. W ramach eventu będziemy organizować zbiórkę darów i prezentów dla samotnych mam z Ośrodka dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Dom” – dodaje Adamska.
Projekt przyciąga rzesze fanów i sponsorów. Wiemy już, że wśród nich znalazły się takie firmy i marki: pizzaportal.pl, Koral, Simens, Wyborowa, Alles.
Książka pojawi się w sieci EMPIK oraz w formie e-booka już we wrześniu!
Znając kreatywność zespołu I.D.MEDIA i żywiołowość redaktor naczelnej Ilony Adamskiej – wróżymy projektowi kolejny medialny sukces.
fot. Joanna Matyjek / odczarujgary.pl