Sukces orientu w kuchni, czyli Greek Trade naturalnie…
Jak zapewnia prezes firmy, sukces jest efektem pracy wielu ludzi – kadry zarządzającej, pracowników oraz kontrahentów w kraju i zagranicą, bez których wyniki finansowe i wyróżnienia, o których mowa, nie byłyby możliwe.
Bardzo dużo działo się również w 2016 r. Nowe inwestycje w zakładzie produkcyjnym w Porszewicach (rozbudowa powierzchni magazynowej, zakup nowych linii produkcyjnych), nowe własne produkty, nowy asortyment z importu, nowe delikatesy ATHINA przy ul. Piotrkowskiej w samym centrum Łodzi z tysiącem artykułów spożywczych prosto z Grecji, w tym szeroki wybór win z najsłynniejszych greckich winiarni, i kolejne Delikatesy w Krakowie przy ul. Długiej – to wszystko jest powodem do dumy.
Przede wszystkim zdrowo!
Nowa linia produktowa – Helcom Naturalnie – skierowana jest do konsumentów ceniących zdrowy styl życia. Jako pierwsze z nowej serii pojawiły się pasty warzywne, przygotowywane wyłącznie z naturalnych składników jak słonecznik czy ciecierzyca, bez konserwantów, sztucznych barwników i glutenu. Helcom Naturalnie to odpowiedź na trend EKO i potrzeby współczesnego klienta, który świadomie wybiera zdrowe produkty. Pasty warzywne mogą zastąpić masło, dip czy farsz. Sprawdzą się zarówno na zimno, jak i na ciepło.
Sposób na orientalny sukces
Firma idzie z duchem czasu, dlatego też zmianie uległ wygląd opakowań produktów pakowanych w słoiki oraz puszki. Nowy wizerunek skoncentrowano na etykietach, które jeszcze bardziej przyciągają uwagę konsumenta.
W 2016 roku firma wprowadziła na rynek nową markę Orient Taste – produkty kuchni azjatyckiej. To jedna z najbardziej oryginalnych kuchni świata. W ofercie Orient Taste znajdują się m.in.: mleko kokosowe, sosy sojowe, marynowany imbir, czy bardzo popularny olej kokosowy – tłoczony na zimno, nierafinowany, uznawany za najzdrowszy olej. Poza tym coraz mocniejsze są marki takie jak ATHINA – obejmująca oryginalne greckie produkty, Barri – produkty włoskie i ¡Que rico!, którą oznaczone są najwyższej jakości produkty hiszpańskie i z Ameryki Łacińskiej.
Co z przyszłością firmy?
Polska gospodarka rośnie nieprzerwanie od 25 lat i spółka Greek Trade również od ćwierćwiecza jest obecna na rynku, wzrastając wraz z nim. Niewątpliwą przewagą konkurencyjną jest suma lat doświadczeń. Początkowo mała rodzinna firma stała się ważnym i uznanym graczem na rynku w branży FMCG. „Chcemy wspiąć się jeszcze wyżej i umocnić pozycję w czołówce firm spożywczych w Polsce. Mamy profesjonalny i zmobilizowany zespół pracowników, pełen pomysłów jak urzeczywistniać nasze śmiałe plany i zamierzenia” – jak zapewnia prezes firmy.
www.greektrade.pl
FB/Greek Trade – smaki bliskie i dalekie