Sponsoring w Polsce

11 października 2011,
dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Książka jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska sponsoringu jako formy prostytucji dokonującego się m.in. w środowisku studenckim. Głównym celem książki jest zaprezentowanie przeprowadzonych badań, które potraktowane są dwukierunkowo. Z jednej strony opracowanie przedstawia motywy i postawy kobiet decydujących się na sponsoring, zaś z drugiej strony charakteryzuje mężczyzn, którzy proponują związki sponsorskie.

Książka nie zachęca do uprawiania prostytucji ani do korzystania z niej. Nie napiętnowano w niej także osób prostytuujących się. Autorka umożliwia racjonalny wgląd w zjawisko, które istnieje w naszym społeczeństwie, a wokół którego nagromadziło się wiele opinii i poglądów, mimo że nie ma jeszcze przeprowadzonych badań naukowych na ten temat.

Prostytucja jest rzeczywistością społeczną, a zjawisko sponsoringu jest jej nową formą i jako zjawisko społeczne istnieje niezależnie od tego, jak jest oceniane moralnie czy prawnie.

Książka do kupienia TUTAJ






FORUM - bieżące dyskusje

Uzbekistan i Kazachstan
Jakoś mnie tam nie ciągnie - wolę bardziej cywilizowane miejsca....
kąpiel noworodka
Szare mydlo jest najlepsze, ale dziś mamy Ci nie docenią bo jest zbyt...
Perfumy i Internet
Jeśli zapach jest już sprawdzony, to jak najbardziej można polować na cenowe okazje ulubionych...
Jak przygotować się do pracy w ogro…
Jak ktoś wie, jak się za to zabrać, to z samodzielnego założenia ogrodu...