Sonia Rykiel rozgrzewa świąteczny sezon

Avatar photo
15 grudnia 2009,
dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

 

H&M oraz Nathalie Rykiel, prezes i dyrektor artystyczny marki Sonia Rykiel, mają zaszczyt poinformować, że do współpracy w sezonie zima 2009 i wiosna 2010 zaproszono Sonię Rykiel. Ten francuski dom mody, założony przez „Królową dzianin” („Queen of Knits”) jest uosobieniem charakterystycznego dla Paryża ducha nowoczesności i zuchwałości. Po raz pierwszy H&M współpracuje z zaproszonym projektantem w dziedzinie bielizny i związanymi z nią dodatkami dla kobiet. Kolekcja pojawi się w sklepach 5 grudnia 2009 roku. Zostanie ona zaprezentowana w 1500 sklepach H&M na całym świecie i jednocześnie w głównych butikach Sonia Rykiel – co jest również nowością we współpracy H&M z zaproszonymi projektantami.

Miłośnicy niespodzianek, H&M i Sonia Rykiel, z przyjemnością informują także o kolejnej współpracy na wiosnę 2010. Znajdą się w niej: kultowa kolekcja dzianin dla kobiet i dziewczynek (w wieku od 1,5 roku do 8 lat) oraz towarzyszące jej zabawne dodatki. Kolekcja ta pojawi się 20 lutego 2010 w około 250 sklepach H&M.

– Charakterystyczne dla Soni Rykiel jest myślenie o wszystkich kobietach, ponieważ moda to raczej pewien duch niż kwestia środków. Współpraca z H&M doskonale pasuje do naszej filozofii. Kolekcja bielizny damskiej „Sonia Rykiel pour H&M” jest idealnym sposobem zaprezentowania ogromnej liczbie kobiet na całym świecie istoty Rykiel, a jednocześnie wspaniałym zakończeniem roku – mówi Nathalie Rykiel, prezes i dyrektor artystyczny Sonia Rykiel.

-ci. Paryski szyk i nowoczesność, ale też funkcjonalność, wygoda i ubrania nadające się do noszenia. Jej podejście do życia wywołuje podziw kobiet na całym świecie, niezależnie do wieku. Bardzo nam się spodobał zabawny, szykowny pokaz mody Soni Rykiel z okazji 40-lecia powstania firmy. Kolekcja dla H&M utrzymana jest w tym samym duchu rozkoszowania się bielizną. Jest to bardzo nowoczesny, inny rodzaj bielizny damskiej. Kiedy zaczęliśmy nad nią pracować z Sonią Rykiel, po prostu nie mogliśmy przestać – mówi Margareta van den Bosch, creative advisor H&M. – Jest to wspaniały akcent podkreślający naszą główną kolekcję.

Osobliwa historia mody Soni Rykiel rozpoczęła się we Francji w rewolucyjnych czasach – tamtej niesamowitej wiosny, w maju 1968 r. Od otwarcia pierwszego butiku na rue de Grenelle w czasach społecznych zawirowań, Sonia Rykiel stała się ambasadorką bardzo paryskiego stylu Saint Germain z jego oznakami indywidualności, nowoczesności i pewnej zuchwałości, którą projektanci nazywają „la démode” („niemoda”). Specjalnością Rykiel są szwy zewnętrzne (inside-out stitching). Królują u niej czerń, koronki, stras, kolorowe paski i oczywiście, utożsamiane z tą marką, dzianinowe swetry. Ta ekstrawagancka, rudowłosa projektantka jest narodową ikoną, nagrodzoną wieloma odznaczeniami. Jest również autorką 9 książek i nieprzerwanie bardzo wpływową osobą na społecznej i kulturalnej scenie Francji. Od kiedy jej córka, Nathalie Rykiel, zaczęła pracować w firmie, w skład domu mody Sonia Rykiel weszły dodatkowo następujące linie: Sonia by Sonia Rykiel, Rykiel Woman, Rykiel Enfant, buty i dodatki. Sonia Rykiel jest jedyną we Francji firmą w sektorze mody, która pozostała w rękach rodziny i jest w 100% niezależna.

Paris179_normal



FORUM - bieżące dyskusje

jaki nastrój macie dziś...?
Oj, ból głowy potrafi uprzykrzyć dzień. Coś o tym wiem, niestety.
Black Friday
Fakt, można trafić świetne okazje przy likwidacji. Jak tam dziewczyny, skorzystałyście na tegorocznym Black Friday?
Wędkowanie
To rzeczywiście może być trudne, choć podobno ta "cisza" natury ma relaksujące działanie.
Pochwalcie się ostatnimi zakupami :…
Brzmi jak coś milutkiego i ciepłego. Jaki kolorek tego zestawu?

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.